رویـدادهـا

مدیرعامل شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال 1400 عنوان کرد:

شبکه سازی با شرکت‌های بزرگ دانش بنیان مهمترین مزیت کار در پارک فناوری پردیس است

شبکه سازی با شرکت‌های بزرگ دانش بنیان مهمترین مزیت کار در پارک فناوری پردیس است

با دیگران به اشتراک بگذارید

ارائه خدمت به بیـش از ۱۴۰ شرکت مستقر در پارک فناوری پردیس و ۱۹۰۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان کشور از جمله افتخارات شرکت توانمندسازان به عنوان یکی از ۷ شرکت برتر پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ بوده است.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، محمد کلاهی مدیر عامل شرکت توانمندسازان فناوری‌های نوین گفت: يکی از مهمترین مزیت‌های کار در پارک فناوری پردیس ایجاد ارتباط موثر و آشنايی با شرکت های بزرگ دانش بنیان است.
وی افزود: این شرکت از سال 94 تاکنون با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری پردیس و با بهره‌مندی از شبکه مشاوران خبره، توانسته به بیش از ۱۴۰ شرکت، خدمات ارائه کند و در زمره شرکت های تخصصی در سال ۱۴۰۰، جزو شرکت های برتر پارک فناوری پردیس محسوب شود.
کلاهی با بیان اینکه برای کسب رتبه برتر برنامه‌ریزی‌هایی داشته ایم به توسعه منابع انسانی و ارائه برنامه های تخصصی شرکت اشاره کرد و گفت: شناسایی مخاطبین و نیازهای آنها، ارتقا کیفی و کمی نیروهای انسانی و ارائه خدمات تخصصی تر، نیاز سنجی و شناسایی چالش ها انجام شد.
مدیرعامل توانمندسازان خاطر نشان کرد: تیم شرکت برای ارائه خدمات مناسب تر به مخاطبین خود به بررسی گره های کسب و کار در حوزه های مالی پرداخت و طبق آن برنامه های جدیدی را به سبد خدمات اضافه کردیم.

وی يادآور شد: در ابتدا کار مشتریان را شناسایی کردیم و پس از مذاکره خدمات بیشتر و متناسب با نیاز به جامعه هدفمان ارائه و روی تبلیغاتمان بیشتر کار کردیم .

مدیر عامل شرکت توانمندسازان در ادامه به فعالیت ها و خدمات این شرکت اشاره داشت و گفت: ارزیابی فنی بازار مالی و اقتصادی طرح‌های فناورانه جهت ارائه خدمات مالی و
نظارت فنی و مالی بر اجرای طرح‌های فناورانه، تدوین طرح کسب‌وکار (BP) و تهیه گزارش‌های توجیهی اقتصادی طرح‌ها (FS)اعتبارسنجی و رتبه بندی شرکت های متقاضی خدمات مالی از جمله خدمات ارائه شده تیم به شرکت‌ های دانش بنیان است.

کلاهی همچنین گفت: ما پس از تاسیس شرکت در پارک فناوری پردیس فعالیت های خود را حول محور شرکت های دانش بنیان سراسر کشور متمرکز کردیم و مزیتی که این فعالیت در پارک فناوری پردیس داشت آشنایی با حوزه های متنوع کاری و شرکت های متعدد و بزرگ بود که موفق شدیم گره های مختلف کسب و کارشان را باز کرده و تجاری سازی و توسعه بازار به رشد اقتصادی آنها کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir