رویـدادهـا

با حضور بیش از ٢٨٠ شرکت کننده در پارک فناوری پردیس

ششمین دوره پردیس سامیت با محوریت ارتباط صنعت و فناوری برگزار شد

ششمین دوره پردیس سامیت با محوریت ارتباط صنعت و فناوری برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

ششمین دوره رویداد پردیس سامیت با حضور بیش از ٢٨٠ شرکت کننده با محوریت ارتباط صنعت و فناوری، ۱۵ اسفند در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، ششمین دوره رویداد پردیس سامیت ۱۵ اسفند با حضور بیش از ٢٨٠ شرکت کننده در پارک فناوری پردیس و با محوریت ارتباط صنعت و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی با شتابدهنده‌ها و تیمهای استارتاپی برگزار شد.
مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری پنج دوره از پردیس سامیت در سال‌های گذشته گفت: ایجاد فضای گفتگو برای اجرای زیست بوم نوآوری و فناوری از مهمترین علل برگزاری این رویداد است.
رییس پارک فناوری پردیس افزود: امسال و در ششمین دوره، پردیس سامیت با محوریت ارتباط صنعت و نوآوری و هم چنین قانون جهش تولید دانش بنیان برگزار شده است.
روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نیز با حضور در پارک فناوری پردیس با جمعی از شرکت کنندگان در پردیس سامیت گفتگو کرد. دهقانی فیروزآبادی در این گفتگوها مشکلات و دغدغه‌های استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و شتاب‌دهنده‌ها را شنید.
در این رویداد یک روزه علاوه بر سخنرانی‌های صورت گرفته، ۳ پنل تخصصی ارتباط زیست بوم نوآوری و صنعت، نقش منابع انسانی در توسعه و شکست کسب و کارها و بررسی و آسیب شناسی زیست بوم استارتاپی با حضور صاحب نظران این حوزه‌ها برگزار شد.
همچنین ارائه قانون جهش تولید دانش بنیان برای مخاطبان صورت پذیرفت.
برگزاری نشست‌های تخصصی اعضای زیست بوم استارتاپی و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در سه حوزه دارو، معدن و سنگ، و تجهیزات پزشکی، نشست تخصصی برگزارکنندگان رویدادهای كارآفرینی در کنار دمودی برای سرمایه گذاری با ارائه استارتاپ‌ها از دیگر برنامه‌های این دوره از پردیس سامیت بود.
گفتنی است، پردیس سامیت یک رویداد سالانه با هدف هم‌افزایی و شبکه‌سازی میان عناصر زیست‌بوم فناوری و نوآوری ایران است که با هدف ایجاد ارتباط و همکاری نزدیک بین نهادهای مستقل و تاثیرگذار استارتاپی کشور برای رشد اکوسیستم زیست بوم فناوری و نوآوری برگزار می شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir