رویـدادهـا

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت:

مجلس به پیشبرد اهداف شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌کند

مجلس به پیشبرد اهداف شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌کند

با دیگران به اشتراک بگذارید

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: در گذشته مجلس با تصویب قوانین ایجاد معافیت‌های مالیاتی و پیگیری تشکیل صندوق‌های حمایت به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کرده است. در بودجه ۱۴۰۱ نیز احکام مناسبی برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۲ سید علی یزدی خواه نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

یزدی خواه با اشاره به حضور نیروهای خلاق در حوزه‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه را اقدامی مهم در جهت آشنایی افراد با همدیگر و تکمیل زنجیره های مختلف دانش بنیان در رشته‌های تولیدی صنعتی خدماتی و کشاورزی برشمرد.

وی اقبال مردم خصوصاً جوانان به نمایشگاه اینوتکس را نشانه علاقمندی قشر تحصیل کرده و جوان کشور به حوزه دانش‌بنیان برشمرد و افزود: این حضور می‌تواند باعث تبادل نظر در حوزه های مختلف دانش بنیان شود.

در خصوص حمایت مجلس از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز گفت: در گذشته مجلس با تصویب قوانین ایجاد معافیت‌های مالیاتی و پیگیری تشکیل صندوق‌های حمایت به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کرده است. در بودجه ۱۴۰۱ نیز احکام مناسبی برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده و مجلس نظارت بر اجرای این احکام را پیگیری خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir