رویـدادهـا

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس خبر داد:

مشارکت 20 طرحِ شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در مرحله اول پویش توسعه نوآوری

مشارکت 20 طرحِ شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در مرحله اول پویش توسعه نوآوری

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس از مشارکت 20 طرحِ شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در مرحله اول پویش توسعه نوآوری خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات با شرایط ویژه در راستای رشد نرخ نوآوری شرکت‌‌های عضو از اهداف این پویش است. شرکت‌های دارای شرایط حضور در این طرح همچنان می توانند ثبت نام کرده و از تسهیلات ویژه این پویش استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، احمد عسگری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت: در مرحله اول پویش توسعه نوآوری که با هدف توسعه سبد محصولات فناورانه شرکت‌های عضو اجرا شد، 20 طرح از شرکت‌های عضو پارک دریافت شد. این طرح‌ها درحوزه‌های تجهیزات پزشکی، دارو، برق و الکترونیک، مکانیک و تجهیزات پیشرفته هستند.
وی افزود: پس از دریافت طرح‌ها،‌ ارزیابی اولیه براساس خوداظهاری متقاضیان دریافت تسهیلات جهت توسعه و ایجاد محصول جدید صورت گرفت و براساس نتایج آن و مصوبات اولین کمیته پویش توسعه نوآوری ، 7 طرح وارد ارزیابی فنی شدند.
عسگری ادامه داد: طرح‌های پذیرفته شده از نظر میزان سرمایه‌گذاری، توجیه اقتصادی و وجود تولید کننده مشابه برای طرح‌ها ارزیابی می‌شوند و در صورت تایید، تسهیلات لازم برای توسعه به شرکت‌های متقاضی پرداخت خواهد شد.
بر اساس این گزارش، پویش توسعه نوآوری به‌منظور ایجاد محصول جدید و افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، در پارک فناوری پردیس در حال اجراست. در این برنامه تسهیلات با شرایط ویژه به شرکت های عضو پارک فناوری پردیس که دارای دانش فنی طراحی و ساخت محصولات یا خدمات نوین هستند پرداخت می‌شود. شرکت‌های متقاضی برای مشارکت در این برنامه می توانند با با شماره‌های 76250250 داخلی 2325 و یا 09981145726 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir