رویـدادهـا

همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی محصولات حوزه تلکام و مخابرات؛

معاون وزیر ارتباطات روسیه از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

معاون وزیر ارتباطات روسیه از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

امروز چهارشنبه ۲ آذر ماه معاون وزیر ارتباطات روسیه و هیات تجاری همراه، علاوه بر بازدید از پارک از نمایشگاه تخصصی محصولات حوزه تلکام و مخابرات شرکت‌های ایرانی بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، هیات دولتی و تجاری روسیه با حضور در پارک فناوری پردیس از نمایشگاه دستاوردهای فناوری شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایرانی بازديد کردند. این هیئت متشکل از الکساندر شویتوف معاون وزیر ارتباطات روسیه و تعدادی از شرکت‌های حوزه تلکام و مخابرات روسی بود.

نمایشگاه تخصصی تلکام و مخابرات با حضور ۳۶ شرکت ایرانی برپا شد و مسئولان و شرکت‌های روسی ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای جدید این شرکت‌ها با مدیران آنها به گفتگو پرداختند.

در پایان و پس از بازدید از نمایشگاه، جلسه‌ای با حضور هیئت روسی، رئیس پارک فناوری پردیس، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک و رضا حسنی مدیرکل توسعه اقتصاد وزارت ارتباطات در خصوص برنامه‌های آتی دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری برگزار شد.

شایان ذکر است، دو طرف از شرکت‌های متقابل برای حضور در پارک کشور خود ( پارک فناوری پردیس ایران و پارک اسکولکوا روسیه) دعوت کردند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir