رویـدادهـا

در اولین پرونده سال ۱۴۰۲ مجتمع حل اختلاف شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک پردیس صورت گرفت:

صلح و سازش سهامداران یک شرکت دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس

صلح و سازش سهامداران یک شرکت دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

پرونده حقوقی اختلاف سهامداران یک شرکت دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس با موضوع تقسیم سود، طی برگزاری دو جلسه رسیدگی و مشاوره حقوقی در مجتمع حل اختلاف تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در پارک پردیس به صلح و سازش منتهی شد.

به‌گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به‌دنبال ثبت دادخواست توسط یکی از سهامداران یک شرکت دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس از طریق دفاتر خدمات قضایی و ارجاع پرونده اختلافی به مجتمع حل اختلاف تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان، بررسی این پرونده در دستور کار این شورا قرار گرفت.

در این پرونده که در شعبه شماره 2628 مجتمع حل اختلاف شرکت‌های دانش‌بنیان رسیدگی شد، بعد از ابلاغ قضایی و تعیین وقت، اولین جلسه رسیدگی با حضور طرفین اختلاف و حضور سرپرست و قاضی مجتمع و اعضای شعبه مربوطه برگزار و طی آن اظهارات طرفین دریافت گردید. سپس به‌دستور قاضی مجتمع جهت جلب نظریه کارشناسی و حسابرسی دارایی و سود و زیان شرکت، پرونده به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شد.

بعد از جلسات مشاوره با طرفین اختلاف و تسلیم نظریه کارشناس رسمی دادگستری با برگزاری جلسه دوم و کسب رضایت طرفین، با تایید اعضای شعبه 2628 و تایید قاضی مجتمع، رای صلح و سازش صادر و طی گزارش اصلاحی این پرونده با تامین خواسته خواهان پرونده مختومه شد.

گفتنی است مجتمع 26 حل اختلاف تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان به‌عنوان اولین مجتمع شورای حل اختلاف تخصصی حوزه دانش‌بنیان کشور به‌منظور رسيدگي تخصصی به اختلافات فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری تاسیس شده است.

این مجتمع با دو شعبه رسیدگی و حضور 6 نفر به‌عنوان اعضای شعب که از نخبگان و افراد موثر زیست بوم نوآوری و فناوری در حوزه‌های مختلف علمی کشور هستند؛ به ارائه خدمات حقوقی و قضایی مرتبط با حل اختلاف می‌پردازد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir