رویـدادهـا

با همکاری شبکه مستند و پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود؛

نشست اثرگذاری فیلم مستند در گسترش دستاوردهای علمی و دانش‌بنیان 

نشست اثرگذاری فیلم مستند در گسترش دستاوردهای علمی و دانش‌بنیان 

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

نشست هم اندیشی اثرگذاری فیلم مستند در گسترش دستاوردهای علمی و دانش‌بنیان، به همت شبکه مستند و پارک فناوری پردیس دوشنبه 30 خردادماه، ساعت 15:00 در سالن همایش های پارک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، شبکه مستند سیما با همکاری روابط عمومی پارک فناوری پردیس و سازمان پژوهش‌‍‌های علمی و صنعتی ایران، همکاری نزدیکی در دو سال گذشته برای تولید مجموعه مستندهای علمی «هستند کسانی که ...» داشته‌اند. در آستانه پخش فصل سوم این مجموعه مستند و واکاوی نقش فیلم‌های مستند در تبیین و رشد فعالیتهای علمی و پیشرفت تولیدات دانش بنیان درکشور، دوشنبه 30 خردادماه، نشستی با این عنوان در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در این نشست علاوه بر بررسی این موضوع، از فصل سوم مجموعه مستند علمی «هستند کسانی که ...» و نماهنگ ویژه «افتخار سرزمین» رونمایی می‌شود.
این نشست با حضور مدیران پارک فناوری پردیس، مدیران شبکه مستند سیما، تصمیم سازان حوزه پژوهش، نخبگان و اندیشمندان و فعالان تولیدات دانش بنیان برگزار می‌شود.
تشریح و معرفی فصل سوم مجموعه، نمایش گزیده‌ای از فیلم‍های مستند و ویدیو پشت صحنه، از جمله بخش های دیگر این رویداد می باشد.
لازم به ذکر است، علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند با هماهنگی با شماره 09124246041 (آقای تفرشی) در این نشست حضور به هم رسانند.
گفتنی است، محوریت فصل سوم مستند «هستند کسانی که ...» که در رابطه با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک فناوری پردیس و سازمان پژوهش‌‍‌های علمی و صنعتی ایران تولید شده است، معرفی خدمات و پرداخت به شخصیت‌های برجسته علمی و دانشی می باشد که در تولید محصولات فناورانه کشور نقش داشته اند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir