رویـدادهـا

مربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد واحد علم و فناوری پردیس؛

نظم مسابقات فوتسال پارک فناوری پردیس عالی است

نظم مسابقات فوتسال پارک فناوری پردیس عالی است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مسابقات لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس با سطح خوب و نظمی عالی، شروعی برای برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان در دانشگاه آزاد پردیس شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، ابولفضل بابایی مربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد علم و فناوری پردیس در حاشیه اولین دوره لیگ فوتسال فناوران گفت: سطح برگزاری مسابقات لیگ فناوران بسیار خوب است و تیم دانشگاه آزاد واحد پردیس با وجود اینکه تاکنون نتوانسته به پیروزی برسد اما توانست از تجربیات سایر تیم ها استفاده کند. ایجاد این فضا برای روحیه بازیکنان تیم دانشگاه بسیار خوب بود و پس از سال‌های کرونا دور هم جمع شدند و برگزاری مسابقه روحیه خوبی به بچه ها داد.
مربی تیم دانشگاه پردیس در خصوص توجه به تمرین بازیکن ها و ایجاد فضای ورزشی در دانشگاه گفت: از زمان حضور رییس جدید دانشگاه آزاد واحد پردیس، شرایط تمرین برای همکاران دانشگاه در سالن پارک ایجاد شده و مرتب تمرین داریم.
وی افزود: مسابقات لیگ فوتسال فناوران زمینه خوبی برای برپایی مسابقات فوتسال در دانشگاه شد و از این هفته مسابقات فوتسال دانشجویی به همت معاونت دانشجویی و واحد تربیت بدنی دانشگاه نیز بر پا خواهد شد.
مربی تیم فوتسال فناوران دانشگاه در خصوص مسابقات لیگ پارک فناوری پردیس گفت: سطح مسابقات بسیار خوب است و نظم بالایی دارد و طی این بازی‌ها دوستی و آشنایی‌های جدید میان تیم‌ها ایجاد شد که این بسیار موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir