رویـدادهـا

رییس پارک فناوری پردیس خبر داد:

بیش از ۶۲۴ میلیارد تومان همرسانی در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ توسط شبکه فن بازار ملی ایران محقق شد

بیش از ۶۲۴ میلیارد تومان همرسانی در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ توسط شبکه فن بازار ملی ایران محقق شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس پارک فناوری پردیس با اشاره به نقش شبکه فن‌بازار ملی ایران در تجارت فناوری گفت: در شش ماه اول ۱۴۰۲ بیش از ۶۲۴ میلیارد تومان هم‌رسانی فناوری توسط این شبکه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس در نخستین همایش تجارت فناوری که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به فعالیت شبکه فن‌بازار ملی ایران گفت: این شبکه توانسته است با هم رسانی فناوری، واسطه قابل توجهی بین فناوری و صنعت باشد و در شش ماهه اول ۱۴۰۲، بیش از ۶۲۴ میلیارد تومان هم رسانی فناوری توسط فن‌بازار ملی ایران صورت گرفته است.
صفاری‌نیا در خصوص تأسیس شبکه فن‌بازار ملی ایران گفت: این شبکه از سال ۱۳۸۱ در پارک فناوری پردیس فعالیت خود را آغاز کرد و در دهه ۹۰ در نقشه جامع علمی کشور ثبت شد. به موازات این موضوع توسعه این شبکه در کشور با حضور کارگزاران و بروکرهای فناوری در سطح کشور انجام شد.
رییس پارک فناوری پردیس افزود: در حال حاضر در ۳۱ استان کشور فن بازار منطقه‌ای مشغول فعالیت است که ۲۰ فن بازار منطقه‌ای با مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها و ۱۱ فن بازار منطقه‌ای تحت نظر پارک‌های علم و فناوری فعالیت می‌کنند.
صفاری‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فعالیت کارگزاران فناوری گفت: در حال حاضر ۸۴ بروکر در سطح کشور وجود دارد که نشست‌های دوره‌ای، دوره‌های آموزشی و برگزاری نشست‌های شناسایی و رفع نیاز صنایع از جمله فعالیت‌های این بروکرها است.
وی در پایان با اشاره به عملکرد شبکه‌ فن‌بازار ملی ایران در سه سال اخیر گفت: قراردادهای به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضا در ۳ سال گذشته ۱۶۰۰ میلیارد تومان بوده است. عملکرد هر فن بازار منطقه‌ای به صورت سالانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و فن‌بازارهای برتر کشور معرفی خواهند شد. چنانچه در سال ۱۴۰۱، فن بازار منطقه‌ای البرز به عنوان برترین فن‌بازار منطقه‌ای کشور معرفی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir