رویـدادهـا

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پرديس اعلام کرد:

نمایشگاه اینوتکس، اردیبهشت 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

نمایشگاه اینوتکس، اردیبهشت 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پرديس از برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2024 از تاریخ 18 الی 21 اردیبهشت 1403 در محل پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: این نمایشگاه در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پرديس در نشست خبری نمایشگاه اینوتکس 2024 گفت: اینوتکس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور، محلی برای گردهمایی کلیه اجزای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصان و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، مخترعان و سیاست‌گذاران است.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه
وی افزود: سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2024) روزهای 18 الی 21 اردیبهشت ماه 1403 در پارک فناوری پردیس و در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار خواهد شد.

حضور بازیگران فعال در زیست بوم نوآوری کشور در بخش نمایشگاهی
جباری پور افزود: در بخش نمایشگاهی، بازیگرانی که به نحوی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور فعال هستند، حضور خواهند داشت که می توان به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری و دانشگاه ها و مراکز پژوهشی اشاره نمود.
وی ادامه داد: صندوق های جسورانه و سرمایه گذاران، صنایع و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، فرشتگان کسب و کار، ارائه کنندگان فضای کار اشتراکی، ارائه دهندگان خدمات تجاری سازی، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، بروکرهای فناوری و رسانه های استارتاپی نیز می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پرديس در خصوص مشارکت در نمایشگاه نیز گفت: مشارکت در نمایشگاه اینوتکس محدود به حیطه فناوری خاصی نیست بلکه مهم محصولات و خدمات نوآورانه مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه است. در دوره پیش‌رو و برای نخستین بار در ادوار نمایشگاه، دبیرخانه اینوتکس با برگزاری جلسات آنلاین و گفتگو با متقاضیان غرفه، ضمن آشنایی با اهداف و برنامه‌های نوآورانه ایشان، به ارائه مشاوره در راستای بهره‌برداری بهینه از نمایشگاه می‌پردازد.

برگزاری رویدادهای تجاری و ترویجی در اینوتکس 2024
جباری پور در خصوص رویدادهای تجاری و ترویجی این نمایشگاه نیز گفت: استیج های اینوتکس فرصت ویژه ای برای گفتگوی تخصصی و ارائه نظرات کارشناسان در حوزه‌های فناوری و نوآوری کشور می باشد. در رویداد پیش‌رو به طور ویژه رویدادی با عنوان «مانُوین» در حوزه نوآوری‌های نرم و صنایع خلاق در نمایشگاه اینوتکس برگزار خواهد شد که در آن شاهد حضور استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و نهادهای بالادستی و تنظیم‌گر این حوزه و صنعت خواهیم بود.
وی درباره سایر رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس نیز گفت: رویدادهای ریورس‌پیچ اینوتکس به منظور اتصال بیشتر صنایع به شرکت ها و استارتاپ ها تدارک دیده شده است. همچنین در بخش کافه سرمایه اینوتکس فرصت مناسبی برای جلسه با سرمایه گذاران مهیا می باشد.
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پرديس افزود: رقابت‌های استارتاپی اینوتکس‌پیچ و رویداد تازه ریسرچ‌پیچ نیز در استان های مختلف و با مدیریت بخش خصوصی به گسترش غیرمتمرکز زیست‌بوم نوآوری و فناوری کمک کرده است.

بخش های آنلاین نمایشگاه اینوتکس 2024
جباری پور در خصوص بخش های برخط(آنلاین) نمایشگاه نیز گفت: پلتفرم نمایشگاه مجازی رویداد اینوتکس و اپلیکیشن ویژه آن، در کنار بخش حضوری رویداد با افزودن قابلیت های ویژه ای که برای شبکه سازی، تناظریابی، برگزاری جلسات B2B و ... استفاده می‌شود، می تواند به حضور علاقه مندان به صورت مجازی کمک کند.
وی در پایان با اشاره به حضور 450 شرکت و بازدید بیش از 100 هزار نفری از اینوتکس 2023 گفت: ارتباط مستقیم با هزاران بازدیدکننده، کارآفرین و مسئولین دولتی، اطلاع از آخرین تحولات فناورانه و تغییرات نوآوری در منطقه و کشف فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه گذار از جمله فرصت ها و ظرفیت های نمایشگاه اینوتکس خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir