رویـدادهـا

رونمایی از اتاق عمل تمام ایرانی در پارک فناوری پردیس

نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت ایران در پارک فناوری پردیس افتتاح شد

نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت ایران در پارک فناوری پردیس افتتاح شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

با حضور وزرای بهداشت، صمت و معاون علمی رییس جمهور، نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت ایران در پارک فناوری پردیس افتتاح شد. از جمله محصولات ارایه شده در این نمایشگاه، تجهیزات اتاق عمل تمام ایرانی بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت ایران با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، عباس علی‌آبادی وزیر صمت و روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

محمدرضا کمپانی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان الکترونیک برتر از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی در خصوص این نمایشگاه گفت: تجهیزات نمایش داده شده در این نمایشگاه ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان داخل کشور بوده و فناوری ساخت این تجهیزات بومی شده است.

وی افزود: یکی از تجهیزات این نمایشگاه، اتاق عمل تمام ایرانی است که تمامی تجهیزات آن در داخل کشور تولید شده است.

کمپانی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود به گونه‌ای که تمامی بیمارستان‌هایی که در سال‌های اخیر افتتاح شد، با تجهیزات تمام ایرانی تجهیز شده است.

بر اساس این گزارش، از جمله تجهیزاتی که در این نمایشگاه عرصه شد می توان به شتاب دهنده، نوار مغز و emG، مامو گرافی، الکترو کاردیو گراف، اکترو کوتر، الکترو شوک، مانیتور علائم حیاتی، ونتیلاتور، آوتوکلا، وماشین بیهوشی، سونوگرافی، دستگاه لیزر زیبایی و درمانی، اکسیژن ساز،تخت اتاق عمل، چراغ اتاق عمل، انکیباتور نوزاد، یونیت دندان پزشکی و دنتوسدستگاه دیالیز اشاره کرد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir