رویـدادهـا

اقامتی به دور از هیاهوی شهری؛

هتل پارک فناوری پردیس؛ اقامتی خاص در فضای دانش بنیان‌ها

هتل پارک فناوری پردیس؛ اقامتی خاص در فضای دانش بنیان‌ها

با دیگران به اشتراک بگذارید

هتل پارک فناوری پردیس، در کنار شرکت های مختلف دانش بنیان و فناور در این پارک، فضایی را به دور از هیاهوی شهری برای اقامت تدارک دیده است.

امروز ظهر با یکی از دوستانم برخوردم که در یکی از شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس مشغول به فعالیت است. سلام و علیکی کردیم و در حین صحبت گفت که مهمانانی دارد و برای رزرو اقامت آنها عازم هتل پردیس فناوری است. با او همراه شدم تا از هتل پارک فناوری پردیس بیشتر بدانم. او گفت بارها از امکانات هتل برای استقرار مهمانان شرکت‌شان استفاده کرده و وجود این هتل در خود پارک برای شرکت ها مزیت قابل توجهی است.

هتل پارک فناوری پردیس که در ضلع شمالی مجتمع خدمات رفاهی پارک قرار دارد، در 2 طبقه بنا شده و 27 باب اتاق و سوییت یک و دو تخته دارد. این هتل از سال 1397 فعالیتش را آغاز کرده و علاوه بر حضور مهمانان پارک و شرکت های مستقر در آن، سایر افرادی که به تهران یا دماوند هم سفر می کنند، می توانند از آن استفاده کنند. رزرو هتل هم به صورت حضوری یا تلفنی است و هم با استفاده از سایت هایی که به ارائه واحدهای اقامتی می پردازند.

فاصله هتل تا مرکز تهران حدود 55  کیلومتر است و در محیطی خاص و متفاوت از ساختمان‌های اداری و سازمانی در کلان شهر تهران، برای هر بازدید کننده‌ای جذاب و تجربه‌ای متفاوت را در ذهن ماندگار خواهد کرد.

تا دوستم کارهای رزرو اتاق برای مهمانانش را انجام دهد، گشتی در لابی هتل می زنم و از امکانات آن جویا می‌شوم. علاوه بر لابی، رستوران و کافی شاپ و سایر امکانات اولیه که پای ثابت همه هتل هاست، استخر، سالن همایش و سالن جلسات را هم باید به ویژگی های این هتل اضافه کرد. البته در کنار این امکانات می توان از فضا و امکانات خود پارک فناوری پردیس مانند فروشگاه های مواد غذایی، بوستان ها و خدمات پزشکی و درمانی هم استفاده کرد.

با هماهنگی مدیر هتل، از چند اتاق این مجموعه هم بازدید کردم. اتاق ها فضای مطلوبی داشتند و برای اقامت گزینه مناسبی بودند. اتاق های هتل نمای پارک فناوری پردیس و شرکت های آن را دارند و کوه های اطراف به خوبی از پنجره های هتل پیداست.

مشغول گشت زنی در هتل بودم که دوستم صدایم کرد. کارهای رزرو اقامت مهمانانش را انجام داده بود و من هم آماده رفتن بودم. هتل پردیس فناوری؛ هتلی برای اقامتی دور از سروصدای شهر در محیطی فناورانه.

برای آشنایی بیشتر با هتل و رزرو آن اینجا کلیک نمایید.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir