رویـدادهـا

مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در اختتامیه پنجمین رویداد جایزه مصطفی(ص):

هزاران دانشمند و فرهیخته علمی در برنامه‌های بنیاد مصطفی مشارکت داشته‌اند

هزاران دانشمند و فرهیخته علمی در برنامه‌های بنیاد مصطفی مشارکت داشته‌اند

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) گفت: در طول کمتر از 10 سال فعالیت بنیاد مصطفی، فعالیت های مختلف علمی برای دانش آموزان، دانشجویان، دانشمندان جوان و مراکز علمی و دانشگاهی تدارک دیده شده و هزاران دانشمند و فرهیخته علمی از کشورهای اسلامی در آن شرکت داشته‌اند.

به گزارش ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی، مهدی صفاری‌نیا در آیین اعطای جوایز پنجمین دوره جایزه مصطفی که شامگاه دوشنبه ۱۰ مهر در کاخ چهل ستون اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی با افتخار، حضور شما را در پنجمین آیین اعطای جایزه جهانی مصطفی، خیرمقدم می‌گویم.

وی خطاب به دانشمندان جهان اسلام حاضر در آیین اعطای جایزه مصطفی گفت: حضور شما در این مراسم، احترام به علم و عالٍم است؛ احترام به عالٍمٍ کامل و برترین برگزیده خدا، رسول مکرم اسلام است.اهمیت دادن به کسانی است که برای رفاه، سلامت و امنیت بشریت، تحت فرامین الهی تلاش می‌کنند. شما دغدغه نسل آینده را دارید، که فرزندان من شما بتوانند مسیر علم و عالمان واقعی را بپیمایند.

مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی ادامه داد: در این شب پاییزی، در این مکان تاریخی زیبا، و همزمان با ایام میلاد پیامبر اعظم صلوات الله علیه، با هم به جشن می نشینیم و به پاس خدمات دانشمندان جهان اسلام به بشریت، برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

صفاری‌نیا خطاب به حضار گفت: ضمن عرض تبریک به برگزیدگان این دوره جایزه مصطفی، از اعضای گروه های اجرایی، مدیران استان اصفهان بخصوص استاندار محترم، و همه بانیان، خیرین و حامیان حقیقی و حقوقی که با کمک مالی و معنوی خود، ما را در برگزاری این دوره جایزه همراهی کردند، تشکر می‌کنم. ازجمله مدیران بانک های قرض الحسنه کشور و انجمن خیرین توسعه فناوری که بانیانی دیرین در این طریق هستند.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که با نذر علمی و وقف علمی، و به عشق رسول مهربانی، مردمی ترین جایزه علمی جهان را به سانٍ صاحب نامش سربلند کردند و نام خود را تا ابدیت بر تارک هستی ماندگار نمودند.انشالله همه ما، خادم المصطفی باشیم.

صفاری‌نیا با بیان اینکه بنیاد علم و فناوری مصطفی، ماموریت خود را همکاری و هم‌افزایی بین نقش آفرینان زیست بوم علم و فناوری و نوآوری جهان اسلام قرار داده است تا با اشتراک مساعی و امکانات، بتواند نقش آفرین در پیشرفت علمی و فناوری جهان اسلام باشد، اظهار کرد: در طول کمتر از 10 سال فعالیت بنیاد مصطفی، فعالیت های مختلف علمی برای دانش آموزان، دانشجویان، دانشمندان جوان و مراکز علمی و دانشگاهی تدارک دیده شده و هزاران دانشمند و فرهیخته علمی از کشورهای اسلامی در آن شرکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: ظرفیت فراهم شده در بنیاد مصطفی، متعلق به همه جهان اسلام و مراکز علمی کشورهای اسلامی است و می توانند بسته به علاقه و نیاز خود از آن استفاده کنند. امیدوارم بنیاد مصطفی بتواند الگویی برای همکاری های علمی و فناوری در جهان شود که چگونه افرادی با دغدغه مشترک می توانند امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار پیشرفت علمی جهان قرار دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir