رویـدادهـا

سرپرست تیم فوتسال پویا الکترونیک؛

همدلی رمز موفقیت هر کار تیمی است

همدلی رمز موفقیت هر کار تیمی است

با دیگران به اشتراک بگذارید

تیم فوتسال پویا الکترونیک پردیس یکی از تیم‌هایی است که با بازی خوبی که در دوره اول مسابقات نشان داد توانست موفق به حضور در دوره بعدی بازی‌ها شود، آنها رمز موفقیت خود را همدلی در کار تیمی می دانند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس محمدرضا فرهنگ اصیل، سرپرست تیم پویا الکترونیک با بیان اینکه برگزاری و اجرائیات مسابقات در دوره اول عالی بود اذعان داشت: در دوره اول مسابقات، تیم های خوبی شرکت داشتند و رقبای جدی داشتیم اما همدلی در کار تیمی رمز موفقیت است و تیم پویا الکترونیک پردیس با همدلی گروهی که داشت توانست پیروز دوره اول باشد و رقبای خود را شکست دهد.

وی در ادامه به تمرینات هفتگی تیم طی ماه های گذشته اشاره کرد و گفت: بازیکنان تیم شرکت پویا الکترونیک هفته ای یکبار بیشتر امکان حضور در سالن ورزشی جهت تمرین ندارند و مربی نداریم اما با همین مقدار کار با حضور چند بازیکن تکنیکی در تیم توانستیم موفق شویم.
وی ورزش کردن در کنار کار مهندسی را روحیه بخش خواند و اظهارداشت: همکاران و اعضای تیم، برگزاری مسابقات را دوست داشتند و استقبال کردند و خواستار ادامه داشتن چنین برنامه ها در پارک فناوری پردیس هستیم چون ورزش در کنار کار مهندسی علاوه بر حفظ سلامتی روحیه بخش است.

سرپرست تیم فوتسال پویا الکترونیک پردیس در ادامه این گفتگو با اشاره به شروع دوره دوم مسابقات جام فوتسال فناوران تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای رسیدن به مقاطع بالاتر و برنده شدن خواهیم کرد‌.
ویدر پایان افزود: با وجود رقبای جدی تا قهرمانی ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir