رویـدادهـا

با هدف توسعه بازار محصولات شرکت‌های عضو برگزار می‌شود؛

پاویون پارک در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

پاویون پارک در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

با دیگران به اشتراک بگذارید

۷ شرکت‌ دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس در پاویون پارک در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی حضور خواهند داشت‌.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، این مجموعه در راستای توسعه بازار و برندینگ فعالان حوزه نفت و انرژی، از شرکت‌های عضو خود برای شرکت در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، حمایت می‌کند.
به همین منظور ۷ شرکت‌ دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس در پاویون پارک در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که 2 الی 4 اسفند ماه برگزار می شود، حضور خواهند داشت‌.
توسعه انتقال دانش فنی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، حمایت از توسعه صنایع پایین دستی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی از ماموریت‌های پارک فناوری پردیس در صنعت پتروشیمی می‌باشد.
«همراهی و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان در مناقصات و تامین آورده اولیه جهت اخذ ضمانت‌نامه‌ها، ارائه ضمانت‌نامه، ارتقای ارزیابی کیفی با ارائه سوابق اجرایی و قراردادی پارک و ...»، «حمایت از اخذ استانداردهای مورد نیاز صنعت نفت در جریان اجرای پروژه‌ها»، «تشکیل کنسرسیوم‌ جهت افزایش توان فنی و اجرای پروژه در صورت نیاز»، «تامین مالی در جریان اجرای پروژه از سوی پارک و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی»، «حمایت از تعریف طرح‌های کلان ملی»، «جلوگیری از ورود تجهیزات مشابه خارجی پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه‌ها» و «تسهیل فرآیند ورود به وندورلیست صنایع» حمایت‌هایی است که پارک فناوری پردیس به شرکت‌های عضو در صنعت پتروشیمی ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir