رویـدادهـا

با محوریت حوزه سلامت

چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با محوریت حوزه سلامت روز پنج شنبه 26 بهمن ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. سخنرانی جمعی از مسئولین، افتتاح دو خط تولید در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و پنل های تخصصی از برنامه‌های این رویداد است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این رویداد، ضمن ارائه دستاوردهای پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت، با حضور نمایندگانی از تشکل های دارویی و تجهیزات پزشکی، چالش های موجود در تولید و صادرات محصولات دانش بنیان در عرصه سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
تحول در صادرات محصولات فناورانه عرصه سلامت، مروری بر فناوری های نوظهور این عرصه و توسعه صادرات گرا از دیگر موضوعاتی است که در این نشست و با حضور مسئولانی از وزارتخانه های بهداشت، صمت و علوم و همچنین بانک مرکزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ارائه خواهد شد.
در این رویداد همچنین توافق نامه هایی در جهت حمایت از صادرات محصولات دانش بنیان عرصه سلامت به امضا خواهد رسید. بازدید از فضای محیطی پارک فناوری پردیس همچنین نمایشگاه محصولات فناورانه پارک پایان بخش برنامه های این رویداد خواهد بود.
بر اساس این گزارش، چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با محوریت حوزه سلامت روز پنج شنبه 26 بهمن 1402 در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir