رویـدادهـا

افتخاری دیگر برای شرکت‌ عضو پارک فناوری پردیس؛

کسب لوح زرین مشتری مداری توسط شرکت ژرف اندیشان فناور زیست بسپار

کسب لوح زرین مشتری مداری توسط شرکت ژرف اندیشان فناور زیست بسپار

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت دانش بنیان ژرف اندیشان فناور زیست بسپار در کنار شرکت‌های بزرگ داروسازی کشور همچون الحاوی، داروپخش، زهراوی و سبحان دارو موفق به کسب لوح زرین مشتری مداری در دومین جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار سال ۱۴۰۰ سراسر کشور شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ در متن این لوح آماده است:

افتخاری است بس بزرگ برای کشور عزیزمان ایران که با داشتن مدیرانی والا همت و ستودنی، حماسه‌های عظیم در پیشرفت و سازندگی سرزمین زیبایمان می‌آفرینند و تا همیشه همچون نگینی درخشان می‌درخشند.

 توانمندی و نبوغ بی‌بدیل مدیران سرافراز کشور همیشه سرآمد ملت‌های دیگر بوده که همواره توانسته اند در عرصه‌های مختلف استعدادهای خارق العاده خود را به منصه ظهور رسانند.

 در همین راستا از  شما که با تلاش‌های بی شائبه خود در عرصه کسب و کار و تجارت با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید، تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

 سرافرازی‌تان به بلندی آفتاب از خداوند متعال برایتان نامداری و موفقیت مسئلت داریم.

جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار، روز دوشنبه 22 آذر ماه و با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

گفتنی است شرکت دانش بنیان ژرف‌ اندیشان فناور زیست‌ بسپار (ZFZ)، مستقر در پارک فناوری پردیس، با هدف ساخت تجهیزات پیشرفته پزشکی و تهیه مواد واسطه آزمایشگاهی از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است. بهره‌گیری از دانش متخصصین در حوزه‌های مختلف زیستی و مهندسی در بخش تحقیق و توسعه شرکت، منجر به گسترش دامنه فعالیت در مدت زمان کوتاهی شده و در حال حاضر این شرکت توانایی تولید بیش از 120 ماده شیمیایی را دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir