رویـدادهـا

در روز دوم مسابقات یک‌هشتم نهایی؛

گرمای مسابقات در روز برفی پارک فناوری پردیس

گرمای مسابقات در روز برفی پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

در روز دوم مسابقات دور حذفی و در گرمای مسابقات با چاشنی هیاهوی تماشاچیان، ۴ تیم باقی مانده برای صعود به مرحله بعد شناخته شدند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، امروز يكشنبه ۱۳ آذرماه، اولین بازی راس ساعت ۱۵:۳۰ توسط دو تیم نیک صبای ماهان و آپ در یک روز سرد و برفی پارک فناوری پردیس آغاز شد.
در این رقابت، رویارویی پایاپای و حساس بازیکنان، زیبایی مسابقه را دوچندان کرده بود. در حالی که همگان خود را برای ضربات پنالتی آماده کرده بودند، نیک صبای ماهان صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه بازیکن این تیم در ثانیه‌های آخر تبدیل به گل شد. با این گل و با اعتراض بازیکنان آپ، برای دقایقی بازی متوقف شد و در نهایت این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

در مسابقه دوم، فناپ و اروند فارمد به مصاف هم رفتند. در این بازی، هیاهو و ابزار تماشاچیان برای تشویق تیم خود بیشتر از مسابقه به چشم می‌آمد. حضور بی‌شمار طرفداران جذابیت مسابقه را دوچندان کرده بود ولی برخلاف جهت تشویق‌ها، این تیم فناپ بود که توانست با ۵ گل زده و در مقابل ۱ گل خورده، به برتری برسد.
شایان ذکر است تیم اروند فارمد دو نفر از بازیکنان خود را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت.
در ادامه بازی‌های امروز، تیم سپ و بومرنگ به‌عنوان سومین بازی به مصاف هم رفتند.
در این دیدار حساس و پربرخورد، بازیکنان تیم سپ با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شدند و به مرحله بعدی صعود کردند. این مسابقه از لحاظ فنی در سطح بالایی از مسابقات به پایان رسید.

در بازی چهارم، تیم قدرتمند رایمون با تیم پویش دارو دیدار داشت. تیم پویش دارو تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما رایمون با بهره‌گیری از بازیکنان سرعتی و تکنیکی اجازه گل زنی به حریف خود را نداد تا درنهایت با ۵ گل زیبا به پیروزی برسد.
از نکات این روز از بازی‌ها، می‌توان به حضور گرم هواداران در روز سرد و برفی پارک فناوری پردیس اشاره کرد که برای تشویق تیم محبوب خود در سالن حضور یافته بودند.

شایان‌ذکر است، مسابقات لیگ فوتسال فناوران از نشانی زیر به‌صورت زنده در بستر آپارات پخش می‌شود.

http://www.aparat.com/pardistechpark/live

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir