رویـدادهـا

با حضور فناوران پارک فناوری پردیس

یازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس برگزار شد

یازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

در جریان برگزاری یازدهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از «محمدرضا لر نژاد»،‌ «خسرو محمدلو» و «فرهنگ عابد» به عنوان پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، عصر روز 18 بهمن ماه، یازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، با حضور مهدی صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس، رضا سجادی مدیرعامل انجمن خیرین توسعه و فناوری ایرانیان و پیشکسوتان، مدیران عامل و فناوران شرکت های عضو پارک در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس برگزار شد.

در این مراسم از ۳ پیشکسوت برگزیده پارک فناوری پردیس تجلیل شد.
اولین پیشکسوتی که مورد تقدیر قرار گرفت، محمدرضا لرنژاد بود.
وی فارغ التحصیل فوق دکتری پزشکی مولکولی از دانشگاه دوسلدورف آلمان است که در خصوص مبتلایان به سرطان پستان و رحم در کلینیک زنان دوسلدورف در مقطع ارشد و دکتری تخصصی بیوشیمی و ایمونولوژی پژوهشی در کلینیک نفرولوژی و هماتولوژی و فوق دکتری سلولی و مولکولی در کلینیک هپاتولوژی و گوارش فعالیت داشته است.
سابقه فعالیت وی در خارج از کشور مدیریت آزمایشگاه Life science در شهر لینز کشور اتریش، فعالیت در پروژه های مختلف تحقیقاتی، کاربردی و صنعتی با مراکز بالینی، دانشگاه ها و شرکت های تولید کننده دارویی و مکمل های غذایی در اروپا، استادیار دانشگاه اشتوتگارت آلمان و فعالیت تحقیقاتی و بالینی در زمینه مکانسیم های سرطانی، تغذیه و بیماری پیر چشمی و عضویت در انجمن های فیزولوژی آلمان، فارماکولوژی اتریش و نانوتکنولوژی زیستی (BioNanoNet) اتریش است.

وی بعد از 25 سال، به وطن بازگشت و شرکت دانش بنیان پیشگامان پژوهش آناهیتا را در پارک فناوری پردیس تأسیس کرد. فعالیت شرکت از اواسط سال 1398 آغاز گردید و در همان سال دانش بنیان شد.
لرنژاد استاد راهنما و مشاور در دانشکده بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران از سال 1394 تا 1399و عضو هیئت امنای انجمن پلاکت ایران از سال 1400 تاکنون است.
وی عضو کمیته بین المللی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در سال 1401 نیز می باشد.

در ادامه مراسم، همچنین از فرهنگ عابد مدیرعامل شرکت دانش بنیان تکوین و دکترای پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دکترای بیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر شد.
وی موسس و مسئول آزمایشگاه ivf مرکز تحقیقات ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان از سال ۷۴ تا ۸۹ و آزمایشگاه بیمارستان مهدیه از سال ۸۹ تاکنون و عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال ۸۷ است.

در ادامه از خسرو محمدلو مدیرعامل شرکت ایمن ایجاز تجلیل شد. وی متولد ۱۳۳۹ است و در حوزه تولید ابزارهای جراحی، تولید کاشتی های تیتانیوم داخل بدن (فک و صورت و جمجمه و ستون فقرات، قفسه سینه، کاستومایز) فعالیت دارد.
وی پیشرو در صنعت تجهیزات پزشکی و اولین تولید کننده ایمپلنت های فک و صورت با سبد کالای کامل می باشد. از جمله فعالیت های او راه اندازی کارخانه تولید کاشتنی های تیتانیوم در کشور آلمان است.

گفتنی است، سخنرانی رضا سجادی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجرای برنامه هنری و موسیقی زنده و سخنرانی سه برگزیده پیشکسوت از جمله بخش‌های دیگر برنامه بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir