رویـدادهـا

‌با رقابت نزدیک 15 برگزیده در اختتامیه؛

برندگان اولین دوره پارک تلنت انتخاب شدند

برندگان اولین دوره پارک تلنت انتخاب شدند

با دیگران به اشتراک بگذارید

نخستین رویداد کشف استعدادهای هنری کارکنان پارک فناوری پردیس با عنوان "پارک تلنت" با حضور هنرمندان فناور، داوران هنرمند و تماشاگران به ایستگاه پایانی و انتخاب 4 هنرمند برتر این رویداد رسید.

عصر دیروز یکشنبه؛10 بهمن 1400 در دور پایانی مسابقه کشف استعدادهای هنری کارکنان پارک فناوری پردیس با عنوان "پارک تلنت"، 15 هنرمند پس از 3 دوره رقابت اولیه بر روی استیج سالن مرکز همایش های پارک فناوری پردیس به رقابت پرداختند.
در مرحله نخست فراخوان، 60 اثر به دبیرخانه اجرایی این مسابقه ارسال شد که از این تعداد 20 اثر به دلایل فنی در دور نخست حذف شدند و 40 اثر به مرحله داوری رسیدند. در مرحله دوم با داوری رضا باولانی موسیقی‌دان و هومن رهنمون بازیگر و کارگردان، در نهایت 15 اثر برای حضور در فینال این دوره انتخاب شدند.
دور پایانی این رقابت با اجرای عبدالله روا و داوری هنرمندانی همچون مهران رجبی (بازیگر)، افشین زی‌نوری (گوینده و دوبلور) و محمدرضا عیوضی (خواننده و موسیقی‌دان) برگزار شد.
در این برنامه ابتدا 15 هنرمند به اجرای برنامه خود پرداختند و در بخش انتخاب برندگان پس از بررسی داوران و افزایش تعداد منتخبین، 3 برنده اولین دوره مسابقات استعدادیابی پارک تلنت معرفی شدند.
منتخب داوران نفر اول؛ پیمان سروش کیا از شرکت دایو پارس در زمینه خوانندگی، برنده تندیس پارک تلنت به همراه مبلغ ۱۰ میلیون تومان ، نفر دوم خانم فریبا شریفی از شرکت نوسا (شرکت سخت افزار و نرم افزار ایران) در زمینه گویندگی و دوبله، برنده تندیس پارک تلنت به همراه مبلغ ۶ میلیون تومان و نفر سوم آقای عماد بهمنی از شرکت زیست تخمیر در زمینه نوازندگی ویولون برنده تندیس پارک تلنت شدند.
همچنین تماشاگران حاضر در سالن با آرای خود که از طریق الکترونیکی اخذ شد، تیم فرهاد فومنی از شرکت فناپ و امید خاکساری از ستاد پارک در رشته نوازندگی و آواز، و حمیدرضا پولادی از شرکت پویش دارو در زمینه آواز را به عنوان گروه‌های برتر خود انتخاب کردند که به تیم نخست تندیس پارک تلنت به همراه 5 میلیون تومان و نفر دوم تندیس پارک تلنت به همراه 3 میلیون تومان اهدا شد.

گفتنی است پارک تلنت مسابقه استعدادیابی هنری است که به ابتکار روابط عمومی پارک فناوری پردیس برای کشف استعداد کارکنان پارک فناوری و شعب آن برای نخستین بار در بهمن ماه سال‌جاری در پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این دوره هنرمندانی با ارائه نوازندگی، خوانندگی، تقلید صدا، نقاشی و هنرهای تجسمی، گویندگی، اجرا و سخنرانی انگیزشی، استندآپ کمدی، بیت باکس، خوش نویسی و دکلمه گویی به اجرای برنامه پرداختند و در کنار استعدادهای علمی، استعدادهای هنری خود را نیز به نمایش گذاشتند.
همچنین در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از آثار تجسمی و هنرهای بصری هنرمندان فناور و شاغل در پارک فناوری پردیس از صبح روز مسابقه در محل همکف ساختمان تجاری سازی و فن بازار دایر شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir