رویـدادهـا

در حاشیه بازدید روسای پارک‌‎های علم و فناوری کشور از پارک فناوری پردیس مطرح شد:

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شریف: پارک فناوری پردیس بالغ ترین مرکز فناوری کشور است

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شریف: پارک فناوری پردیس بالغ ترین مرکز فناوری کشور است

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شریف گفت: ظرفیت های فکری و فناورانه پارک فناوری پردیس این مرکز نوآوری را به بالغ ترین پارک علم و فناوری کشور تبدیل کرده است.

دکتر دهبیدی گفت: یکی از وجوه تمایز پارک فناوری پردیس با دیگر پارک ها در کشور، تبدیل شدن آن به یک شهر زنده برای شرکت های نوآورانه است به طوری که جریان زندگی در آن به چشم می خورد.

او ادامه داد: پارک فناوری پردیس دیگر محل تجمع چند شرکت نوآورانه و دانش بنیان نیست بلکه یک اکوسیستم زنده برای زندگی است که تمام موارد مورد نیاز زندگی از پارک، بانک، رستوران، مرکز خرید و ... در آن وجود دارد.

دهبیدی افزود: با گذری در این پارک هر فرد احساس زنده بودن محیط، پویایی محیط و زندگی کردن فناوران در آن را به چشم می بیند.

او گفت: در این پارک ما با شهری مواجه هستیم که فناوران در آن زندگی می کنند و تمام مایحتاج آنها در آن تامین شده است.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شریف افزود: خوشبختانه در این پارک علیرغم شرایط اقتصادی سخت موجود در کشور، فعالیت های توسعه، عمرانی و پیشبرد اهداف به نحو احسن در حال اجراست و این نشان دهنده مدیریت بالغانه و هوشمند پارک است که می تواند الگوی مناسبی برای همه پارک های علم و فناوری کشور باشد.

او به وجود شرایط مناسب همکاری در این پارک اشاره کرد و گفت: فضای مناسب کوآپ و شرکت های استارتاپی فضای خوبی برای هم افزایی ایجاد کرده است که می تواند به شرکت های فن آورانه خدمات خوبی ارائه دهد.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شریف افزود: برخی استارتاپ های موجود در پارک علم و فناوری شریف وقتی به نقطه خاصی از بلوغ می رسند، ظرفیت های پارک شریف دیگر پاسخگوی نیازهای آنها نیست که خوشبختانه در پارک فناوری پردیس زمینه برای فعالیت بهتر و بیشتر آنها مهیاست و بسیار خوب است که این شرکت های بزرگ برای ادامه فعالیت خود در پارک فناوری پردیس حضور یابند.

دهبیدی در پایان گفت: پارک پردیس به عنوان بالغترین پارک فناوری کشور، ظرفیت های فکری و دانشی بسیار مناسبی برای کمک به دیگر پارک های فناوری کشور ایجاد کرده است و استفاده از آنها می تواند به بهبود فضای نوآوری و فناوری کشور کمک کند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir