رویـدادهـا

قابل توجه شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1400 به تعویق افتاد

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1400 به تعویق افتاد

با دیگران به اشتراک بگذارید

با توجه به قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز کرونا و به منظور رعایت هرچه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری نمایشگاه الکامپ 1400 به زمان دیگری موکول و تاریخ جدید متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ به منظور توسعه فضای کسب و کار و براساس تقاضای شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین با هدف ارائه خدمات و محصولات مقابله با کرونا توسط شرکت‌ها و استارت آپ ها قرار بود از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه سال جاری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

اما حالا به دلیل قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز کرونا، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرده تاریخ برگزاری این نمایشگاه به تعویق افتاده است و اطلاعات و اخبار تکمیلی از طریق سایت ستاد برگزاری به نشانی www.iran-elecomp .com اعلام خواهد شد.

پاویون پارک فناوری پردیس به قوت خود باقیست

گفتنی است برگزاری پاویون پارک فناوری پردیس در طبقه دوم سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، در غرفه‌های 264 و 266، پس از دریافت مجوز برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ از ستاد ملی مقابله با کرونا؛ به قوت خود باقیست و 25شرکت حاضر در این پاویون در این نمایشگاه حاضر خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir