رویـدادهـا

پارک فناوری پردیس در ادامه دوره‌های آموزشی آنلاین خود برگزار می‌کند

آموزش مهارت های اجتماعی در ارتباطات میان فردی و موانع ارتباط اثربخش در محیط کار

آموزش مهارت های اجتماعی در ارتباطات میان فردی و موانع ارتباط اثربخش در محیط کار

با دیگران به اشتراک بگذارید

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، دوره آموزشی «آشنایی با مهارت‌های اجتماعی در ارتباطات میان فردی و موانع ارتباط اثربخش در محیط کار» را برگزار می‌کند. این دوره در 2 جلسه 4 ساعته در روزهای 8 و 10 دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری با همکاری شرکت «پیشگامان کیفیت گستر آرمان» به عنوان کارگزار، دوره آموزشی آنلاین «آشنایی با مهارت های اجتماعی در ارتباطات میان فردی و موانع ارتباط اثربخش در محیط کار » را، برگزار می‌کند. این دوره در روزهای 8 و 10 دی ماه از ساعت 13 الی 17 برگزار می‌شود.

« ارتباطات شفاهی، مکتوب، تصویری و ترکیبی»، «تیپ‌های رفتاری مخاطب»، «اهداف ارتباطی – حفظ اعتماد به نفس»، «دریافت اطلاعات از مخاطب – خودشناسی»، «تخریب مخاطب»، «بهانه‌های ارتباطاتی»، «ارتباطات حضوری و نقش ظاهر در مخاطب» و «ارتباطات کلامی و ارتباطات غیر کلامی، NLP-Body Language»، «ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی»، «هیجانات»، «ترس ارتباطی»، «تفاوت‌های جنسیتی»، «مصلحت اندیشی» از محورهای آموزشی این دوره هستند. «هما عسکریان»، روانشناس بالینی و منتور با سابقه استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها، تدریس این دوره را برعهده دارد.

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان آزاد،300 هزار تومان تعیین شده است. شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت در این دوره آموزشی از تخفیف حمایتی 70 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند می‌شوند. گروه مذکور می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس http://ghazal.inif.ir مراجعه کنند. سایر متقاضیان شرکت در این دوره که از تخفیف‌های حمایتی پارک فناوری پردیس بهره‌مند خواهند شد، می‌توانند از طریق آدرس https://evand.com/events/ert99برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 76251429-021 و 09219564547 با کارگزار برگزاری رویداد (شرکت پیشگامان کیفیت) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطلع شدن از دیگر دوره‌های آموزشی حساب کاربری زیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام را دنبال کنند.

Https://instagram.com/pkg_academy

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir