رویـدادهـا

پنجمین گردهمایی نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی

رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۲ با هدف ایجاد هم‌افزایی، انتقال تجربه و آموزش با رویکردی نوآورانه بین فعالان اکوسیستم استارتاپی ۷ و ۸ بهمن در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ پردیس سامیت یک رویداد سالانه با هدف هم‌افزایی و شبکه‌سازی میان عناصر زیست‌بوم فناوری و نوآوری ایران است که تاکنون چهار دوره از آن برگزار شده است در همین راستا،‌ پنجمین دوره از این رویداد تحت عنوان «پردیس سامیت ۲۰۲۲» به ‌صورت حضوری در تاریخ ۷ و ۸ بهمن ماه در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.
این رویداد با هدف آشنایی بیشتر اجزا و عناصر زیست‌بوم فناوری و نوآوری، توسط مرکز شتاب دهی نوآوری پارک فناوری پردیس طراحی شده است. در پردیس سامیت مدیران شتاب دهنده‌‌های نوآوری و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی در این دورهمی گرد هم آمده، تجارب جدید خود را به اشتراک گذاشته و همواره در راستای رفع از چالش‌های روز و مشکلات فعلی فضای کارآفرینی و نوآوری کشور سخن می‌گویند.
از طرفی یکی از سیاست‌های پردیس سامیت استفاده نکردن از سخنران‌های تکراری است و همیشه سعی می‌شود تا افراد جدیدی که حرفی برای گفتن دارند روی صحنه پردیس سامیت حاضر شوند.
علاوه بر این رویداد پردیس سامیت با ارائه موضوعات و پنل‌های متفاوت و حضور متخصصین و همچنین دعوت اشخاص خارج از اکوسیستم، سعی می‌کند تا جنس جدیدی از دانش و محتوا را به علاقه‌مندان اکوسیستم استارتاپی و فناورانه کشور منتقل کند. در این پنل‌ها افرادی که دارای تجربه و موفقیت‌هایی در حوزه‌های فعالیت‌شان هستند، دعوت شده و سخنرانی می‌کنند.
رویداد پردیس سامیت از آغاز کار خود تا امروز همیشه به حس خوب میهمانان و شرکت‌کنندگان خود اهمیت زیادی داده است و با داشتن بخش‌های بازی و سرگرمی‌های ویژه‌ برای شرکت‌کنندگان، سعی دارد تا به هم‌افزایی و شبکه‌سازی بیشتر مخاطبان کمک کند. از همین رو در پردیس سامیت ۲۰۲۲ نیز به مانند سال‌های پیش، سرگرمی‌هایی ویژه با هدف شبکه‌سازی متفاوت در نظر گرفته شده است که شرکت‌کنندگان در زمان برگزاری رویداد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir