رویـدادهـا

در آیین نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم؛

برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی شدند/ پارک فناوری پردیس در شاخص تحقیق و توسعه برترین شد

برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی شدند/ پارک فناوری پردیس در شاخص تحقیق و توسعه برترین شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

باحضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان  ریاست جمهوری، برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی و تجلیل شدند. در شاخص تحقیق و توسعه، پارک فناوری پردیس و پارک سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، برتر شدند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در آیین نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر علوم و معاونان پژوهشی و فناوری برگزار شد، پارک‌های علم و فناوری موفق از نظر شاخص‌های مختلف معرفی شدند.

در این آیین، پارک‌ علم و فناوری سیستان و بلوچستان و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در مجموع شاخص‌ها به عنوان پارک‌های برتر معرفی شدند.


در ادامه، پارک آذربایجان شرقی از نظر تعاملات بین‌المللی و گرنت فناوری، برتر معرفی شد.

پارک‌های علم و فناوری خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز از نظر برگزاری تور فناوری، برتر شدند.

از نظر توسعه زیست بوم فناوری، پارک علم و فناوری خراسان رضوی و از نظر توسعه فرهنگ فناوری، پارک علم و فناوری گیلان برتر شدند.

در شاخص تحقیق و توسعه، پارک فناوری پردیس و پارک سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، برتر شدند.

پارک علم و فناوری البرز که کمترین بودجه دولتی را دارد، رتبه برتر فروش محصولات را کسب کرد.

پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از نظر تعامل با دستگاه‌های اجرایی استانی برتر شد و از نظر اشتعال آفرینی رتبه برتر به پارک کردستان رسید.

در زمینه طرح دستیار فناوری نیز، پارک استان فارس به عنوان دبیرخانه این طرح، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک دانشگاه فردوسی مشهد برتر شناخته شدند.

در زمینه ثبت نیازها و ایده‌ها در سامانه نان، وزارت نفت و پارک علم و فناوری استان سمنان برتر معرفی شدند.

از میان مراکز رشد فناوری، مرکز رشد فناوری تربت حیدریه، مرکز رشد دانشگاه صنعتی سهند و مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، برتر شدند.

از نظر کارآفرینی نیز مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پارک برتر معرفی شد.

همزمان با برگزاری مراسمی برای تجلیل از چهره‌های تاثیر گذار در حوزه فناوری، از سورنا ستاری معاون پیشین علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان چهره تاثیرگذار فناوری و نوآوری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir