رویـدادهـا

نیمه نهایی نفس گیر ۴ تیم قدرتمند لیگ فوتسال فناوران

جام قهرمانی لیگ فناوران را کدام تیم بالای سر می‌برد؟

جام قهرمانی لیگ فناوران را کدام تیم بالای سر می‌برد؟

با دیگران به اشتراک بگذارید

تیم رایمون و صندوق نوین امروز در مرحله نیمه نهایی توانستند با شکست حریف پیروز میدان شده و یک قدم دیگر به جام قهرمانی لیگ فناوران نزدیک تر شوند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، امروز پنج شنبه ۱۷ آذر ماه، اولین بازی مرحله نیمه نهایی میان دو تیم صندوق نوین و نیک صبای ماهان، با سوت داور در سالن ورزشی مجتمع چندمنظوره پارک فناوری پردیس آغاز شد.
در این بازی حساس، حمله های پیاپی بازیکنان صندوق نوین مانند بازی‌ های دیگرش، توانست دیداری پیروزمندانه را رقم زده و ۳ بر ۱ بازی را به نفع خود خاتمه دهد.
این دیدار ۲ کارت زرد برای هر دو تیم و یک کارت قرمز و اخراج را برای تیم نیک صبا ماهان داشت.
در بازی دوم، دو تیم فناپ و رایمون به مصاف هم رفتند؛ دیداری جذاب که می‌توانست به نوعی فینال زودرس مسابقات باشد.
این مسابقه که با هیجان و تشویق‌های پیامی هوادران در سالن آغاز شده بود، بدلیل حساسیت بازی، دیداری پربرخورد و در عین حال زیبا محسوب می‌شد.
مسابقه در وقت قانونی به نتیجه نرسید و به پنالتی کشید و رایمون موفق شد با خوش شانسی و در ضربات پنالتی، بازی را به نفع خود تمام کند و با ۵ گل زده و ۴ گل خورده پیروز میدان شود و تیم فناپ که تا امروز مسابقات را با قدرت پشت سر گذاشته بود، متوقف کند.
از نکات دیدارهای حساس امروز می توان به هیجان بالای بازیکنان و تماشاچیان بدلیل حساسیت بازی ها به ویژه در وقت پنالتی ها اشاره کرد.
گفتنی است، دو تیم رایمون و صندوق نوین که پیروز بازی های امروز بودند،دوشنبه هفته آینده ۲۱ آذر در بازی فینال به مصاف هم خواهند رفت.
شایان‌ذکر است، بانوان و آقایان علاقه‌مند به تماشای مسابقات لیگ فوتسال فناوران، علاوه بر تماشای حضوری مسابقات در سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس، می‌توانند مسابقات لیگ را به‌ صورت زنده در بستر آپارات تماشا کنند.
http://www.aparat.com/pardistechpark/live

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir