رویـدادهـا

با هدف توسعه محصول و بازار شرکت‌های عضو:

حمایت 200 میلیونی پارک از پروژه‌های پژوهشی مشترک شرکت‌های عضو

حمایت 200 میلیونی پارک از پروژه‌های پژوهشی مشترک شرکت‌های عضو

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس با هدف حمایت از انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، توسعه نوآوری و فناوری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری عضو و واحدهای فناور مستقر در شعب (اعضای کارخانه نوآوری آزادی و کارخانه نوآوری های‌وی)، تسهیلاتی با نرخ ترجیحی حداکثر تاسقف 200 میلیون تومان اعطا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «احمد عسگری» مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه، ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: یکی از اهداف اصلی حضور استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور  در ناحیه نوآوری پردیس استفاده و همکاری با سایر شرکت‌های عضو است تا با بهره‌برداری حداکثری از تجربه و دانش‌ یکدیگر، سرعت توسعه محصول و بازار آنها افزایش پیدا کند.

وی افزود: واحدهای فناوری و دانش‌بنیان در این فرایند علاوه بر استفاده از دانش رسوخ کرده در سایر شرکت‌های عضو، می توانند از اختراعات ثبت شده در کشور که مرتبط با حوزه تحقیقاتی مشترک است، استفاده کنند. این اختراعات توسط اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری به شرکت‌ها معرفی خواهد شد.  

عسگری تاکید کرد: شرکت‌های عضو می توانند برای استفاده از این ظرفیت، فرم پیوست را دریافت و پس از تکمیل، به آدرس Alipour@techpark.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: پروپوزال پروژه مشترک باید مورد ارزیابی و تایید اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری قرار گیرد. همچنین قراردادهایی از قبیل خرید و فروش معمول محصولات، خدمات و ... که شامل فعالیت تحقیقاتی نباشد، مشمول این حمایت نخواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، آقای مهندس علی‌پور با شماره تماس 76250250 داخلی 2308-2325 آماده پاسخگویی سوالات احتمالی است.

دریافت فرم

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir