رویـدادهـا

افتخاری دیگر برای پارک فناوری پردیس

انتخاب شرکت آریا طب فیروز به عنوان صادر کننده نمونه سال ۱۴۰۰ استان تهران

انتخاب شرکت آریا طب فیروز به عنوان صادر کننده نمونه سال ۱۴۰۰ استان تهران

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت آریاطب فیروز از اعضای پارک فناوری پردیس در آیین  تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران به عنوان صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ آیین معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه سال ۱۴۰۰ استان تهران از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با حضور استاندار تهران، تعدادی از نمایندگان مجلس، رئیس اتاق تهران، معاون ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت، مدیرکل استاندارد استان تهران، مدیرکل سازمان صمت استان و مقامات استانی و جمع کثیری از فعالان بخش خصوصی در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه  در محل سالن همایش‌‌های هتل بزرگ ارم برگزار شد.

در این مراسم از شرکت آریا طب فیروز به عنوان صادرکننده نمونه، تجلیل شد.

در لوح اهدایی آمده است:

صادرات غیر نفتی تجلی حقیقی حمایت از تولید ایرانی، پیشران اقتصاد ملی و گسترش بازارها در عرصه بین المللی بوده و نقش و جایگاهی ممتاز در توسعه همه جانبه و پایدار کشور عزیزمان ایران خواهد داشت.

 در برهه حساس کنونی با توجه به وضعیت کلان اقتصادی کشور، شرایط تحریم ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب؛ بدون تردید تحقق اهداف ترسیم شده در چارچوب سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز ۱۴۰۴، جز در سایه الطاف الهی و با همت و سخت کوشی نقش آفرینان عرصه صادرات غیر نفتی میسر نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir