رویـدادهـا

در حاشیه رونمایی از محصولات جدید پارک مطرح شد

حمایت‌های پارک فناوری پردیس از شرکت‌های دانش بنیان ضامن موفقیت آنهاست

حمایت‌های پارک فناوری پردیس از شرکت‌های دانش بنیان ضامن موفقیت آنهاست

با دیگران به اشتراک بگذارید

در حاشیه رونمایی از محصولات جدید پارک مطرح شد حمایت های پارک فناوری پردیس از شرکت های دانش بنیان ضامن موفقیت آنهاست مدیر شرکت شایان فناوران از اعضای پارک فناوری پردیس گفت: تولید محصول جدید و دانش بنیان شرکت با نام «ساید لودر» که در بیستمین اجلاس سالیانه پارک رونمایی شد، سالانه 9 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

 به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «شاهد شیرین» مدیر شرکت دانش بنیان شایان فناوران، اولین سازنده محصولات معدن و حفاری تونل در غرب آسیا، یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس است که از محصول جدید آنها با نام ساید لودر در بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری رونمایی شد.

وی در خصوص فعالیت های این شرکت دانش بنیان و تولید و کاربرد محصولات جدید این شرکت گفت: لودرهای تولیدی برای عملیات حفاری و خاک برداری در معادن و تونل های کشور مورد استفاده قرار گرفته و ما انواع لودرهای کوچک و تجهیزات ضد انفجار برای کشور را برای کشور بومی سازی کرده ایم که در صنعت تجهیزات جانبی معادن زیر زمینی کاربرد دارد. مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص محصول رونمایی شده در بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت: محصول جدید دستگاه ساید لودر شایان است که خاک را از جلو بارگیری کرده و از سه جهت قابلیت تخلیه دارد و با توجه به ابعاد کوچک و سرعت عمل بالا به افزایش سرعت بارگیری کمک می کند.

به گفته شیرین، شرکت شایان فناوران برای پروژه تولید محصول ساید لودر 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است و پیش بینی می شود حجم بازار سالانه این محصول 1000میلیارد ریال باشد. مشتری های بالقوه این محصول شرکت های معدن کاری، تونل سازی، راه سازی، راه آهن و فاضلاب می باشد.

وی با اشاره به نقش پارک فناوری پردیس در پیشبرد و رشد شرکت های دانش بنیان گفت: پارک فناوری پردیس با حمایت های خود تا حد زیادی توانسته به شرکت های نوپا در تولید و معرفی به بازار موثر باشد و حمایت کند. شیرین ادامه داد: تاکنون نمونه این محصول در بازار نبوده و تولید این دستگاه تا 9 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته است. وی ادامه داد: در غرب کشورهایی مانند آمریکا، آلمان، لهستان و در شرق کشور روسیه و چین نمونه هایی تولید کرده اند اما از نظر ابعاد، کیفیت و نوآوری ما با آنها رقابت می کنیم.

مدیر شرکت شایان فناوران اعلام کرد: تولید این محصول می تواند سالانه جلوی هزار و دویست میلیارد ریال خروج عرض از کشور را بگیرد و با توجه به اینکه جهان به سمت معدن کاری پیش می رود کشور ما نیز باید برای موفقیت در این مسیر حرکت کند. وی در پایان یادآور شد: نیاز امروز کشور ما قرار گرفتن در این زنجیره و فرهنگ استفاده از محصولات دانش‌بنیان است که روش های منسوخ سنتی و قدیمی کنار گذاشته شود و با استفاده از تکنولوژی و نوآوری به موفقیت های بالاتری برسیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir