رویـدادهـا

به همت شبکه فن بازار ملی ایران

اولین رویداد ارائه نیاز فناورانه صنایع غذایی در استان مازندران برگزار شد

اولین رویداد ارائه نیاز فناورانه صنایع غذایی در استان مازندران برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین رویداد ارائه نیاز فناورانه صنایع غذایی در استان مازندران به همت شبکه فن بازار ملی ایران و فن بازار منطقه ای این استان برگزار شد. ارائه نیازهای فناورانه 5 شرکت فعال در صنایع غذایی و برگزاری جلسات گفتگو بین فناوران و مدیران صنایع از برنامه های این رویداد بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه در حوزه صنایع غذایی استان مازندران، با حضور بیش از 90 نفر از فعالان صنعت غذایی برگزار شد.
هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و ارائه نیازهای فناورانه با هدف توسعه و بهبود فرآیندها و محصولات شرکت ها و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های پژوهشگران، شرکت های فناور و دانش بنیان، در جهت برطرف نمودن نیازهای مربوط به حوزه صنایع مواد غذایی بود.
مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس در این رویداد گفت: شبکه فن بازار ملی ایران، زیرساخت مناسبی را برای تبادل فناوری از طریق ارائه نیازهای فناورانه از سمت صنعت و از طرفی دیگر ارائه راهکارهای فناورانه برای رفع این نیازها فراهم کرده است.
وی افزود: برگزاری رویداد ارائه نیاز در صنایع غذایی می تواند به رفع مشکل این صنایع با کمک مجموعه های فناور و دانش بنیان کمک کند.
کامران علی پور، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران نیز گفت: استان مازندران دارای قابلیت های ویژه ای در حوزه صنایع غذایی، ادوات و ماشین آلات ساخت محصولات کشاورزی و صنایع غذایی است و فن بازار منطقه ای استان می تواند حلقه ارتباط صنعت و فناوران باشد.
در این رویداد، نیازهای فناورانه شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، شرکت خزر الکتریک آمل، شرکت بریان گوشت و شرکت مرباپزان آیش ارائه شد. در پایان رویداد نیز جلسات مذاکرات دو جانبه (B2B) میان شرکت های ارائه کننده نیازهای فناورانه و فناوران و پژوهشگران حوزه صنایع غذایی برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir