رویـدادهـا

در چهل و سومين نشست انتقال تجربه تکنوتاک صورت می‌گیرد

بررسی نفوذ نوآوری در شرکت های بزرگ جهان

بررسی نفوذ نوآوری در شرکت های بزرگ جهان

با دیگران به اشتراک بگذارید

چهل و سومين نشست انتقال تجربه تکنوتاک با موضوع تجربيات نفوذ نوآوری در شرکت های بزرگ جهان در سالن اجتماعات سراج پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، با نگاه به تجارب شرکت های موفق و پيشرو در سطح جهان، مي توان به وضوح ديد که شرکت هايی توانسته اند رقابت پذيری خود را حفظ کرده و جايگاه خود را در صنايع مختلف ارتقاء دهند که با تحولات و پيشرفت های فناورانه و نوآورانه همراه شده و آن ها را در راستای رشد خود به کار گرفته اند.

با توجه به اين که بسياری از تحولات فناورانه و نوآورانه هنوز در آغاز راه می باشند، و انتظار می رود سطح رقابت، تغييرات بازارها و صنايع به مرور زمان در جهان افزايش يابد که در همين راستا می توان نوآوری را به عنوان يکی از اجزای حياتی فعاليت های سازمان ها و شرکت های بزرگ برای حفظ رقابت پذيری و بقا در بلندمدت در نظر گرفت.

به بيان ديگر، امروزه نوآور بودن شرکت ها، به يکی از چالش هاي اصلی آنها تبديل شده است، که در پاسخ به اين چالش، تقريبا تمام مديران شرکت های بزرگ و موفق در سطح جهان به اين نتيجه رسيده اند که گسترش و گنجاندن فعاليت های کارآفرينانه در شرکت ها، يکی از مسيرهای اصلی و شايد تنها مسير موجود برای دستيبابی به موفقيت در بلندمدت است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

سی و هشتمین نشست تکنوتاک، در پارک فناوری پردیس برگزار شد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به همین دلیل چهل و سومين نشست انتقال تجربه تکنوتاک با موضوع تجربيات نفوذ نوآوری در شرکت های بزرگ جهان با حضور دکتر کيارش فرتاش، استاديار پژوهشکده مطالعات بنيادين علم و فناوری دانشگاه شهيد بهشتی در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

مهمترین محورهای گفتگو:

    معرفی نفوذ نوآوری در شرکت های بزرگ جهان

    اهميت و ابزارهای فعاليت های جسورانه شرکتی به همراه همکاری استراتژيک

    سرمايه گذاری جسورانه شرکتی

    برنامه اکتساب، مرکز نوآوری شرکتی، آزمايشگاه نوآوری، مرکز رشد شرکتی و شتابدهنده شرکتی،

    درس آموخته برنامه های شرکت های بزرگ جهان برای بسته های پيشنهادی حمايتی صندوق نوآوری و شکوفايی.

زمان برگزاری این نشست چهارشنبه 20 مردادماه 1400 از ساعت 14:30 لغایت 17 است و داوطلبان می توانند از طریق لینک https://www.eventbox.ir/technotalk در این رویداد ثبت نام کنند.

همچنین می توانید از طریق لینک https://www.aparat.com/TechnoTalk/live به صورت غیرحضوری و به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir