رویـدادهـا

ارائه سرویس‌های نوآورانه مالی توسط شرکت عضو پارک فناوری پردیس؛

بزرگترین باشگاه وفاداری بر پایه سرویس کش‌بک در شرکت بهین فردا

بزرگترین باشگاه وفاداری بر پایه سرویس کش‌بک در شرکت بهین فردا

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل شرکت توسعه فناوران بهین فردا از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با اشاره به فعالیت این شرکت در ارائه سرویس‌های نوآورانه مالی گفت: از جمله خدماتی که توسط بهین فردا ارائه می‌شود، ارائه خدمات باشگاه مشتریان و باشگاه‌های وفاداری با انواع سرویس‌ها و خدمات مالی و غیر مالی است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمد  علی‌اکبرزاده مدیرعامل شرکت توسعه فناوران بهین فردا از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس با اشاره به آغاز فعالیت این مجموعه از سال 1400 گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت متمرکز بر نوآوری در حوزه باشگاه‌های وفادارسازی مشتریان فعالیت دارد.

وی افزود: بهین فردا در ابتدا با هدف ایجاد باشگاه مشتریان بانک آینده در قالب پروژه‌های باشگاه مشتریان بانک اینده و پروژه ایران کارت فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با توسعه زیرساخت‌ها و نوآوری ایجاد شده، علاوه بر بانک اینده حدود 20 مجموعه دیگر نیز به عنوان باشگاه مشتریان از این Core استفاده کنند.

اکبرزاده ادامه داد: باشگاه ایران کارت یکی از بزرگترین باشگاه‌ها بر پایه کش‌بک است که حدود ۲ میلیون کاربر فعال و نزدیک بر ۳۵۰۰ پذیرنده را در یک Core هوشمند با قابلیت پیاده سازی انواع مختلف گیفیکشن، سرویس می‌دهد. ایران کارت یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی، انتقال وجه و افتتاح غیر حضوری را دارد ولی با این مزیت که درصدی از مبلغ هر نوع خریدی که انجام می‌دهید در قالب کش‌بک به کارت شما بر می‌گرداند.

وی افزود: مجموعه‌های مختلفی باشگاه مشتریان خود را با استفاده از  این Core ایجاد کرده‌اند و می‌توانند از گسترده‌ای از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوران بهین فردا علاوه بر سرویس تخفیف، اعتبار و کش‌بگ، ارائه خدمات ویژه از جمله رزرو خدمات ترنسفر فرودگاهی، CIP، بلیط هواپیما، هتل و ... را از ویژگی‌های ایران کارت برشمرد و افزود: این سرویس میتواند به صورت سازمانی و یا شخصی در دسترس همه افراد باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه فناوران بهین فردا از شرکت های زیرمجموعه هولدینگ ارتباط فردا است که در پارک فناوری پردیس فعالیت دارد. علی‌اکبرزاده در دورهمی مدیران پارک فناوری پردیس گزارشی از فعالیت های شرکت فناوران بهین فردا ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir