رویـدادهـا

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری گیلان خبر داد:

تجربیات مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس الگویی برای سایر مراکز رشد است

تجربیات مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس الگویی برای سایر مراکز رشد است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به بازدید از مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، تجربیات این مرکز را به عنوان الگویی برای سایر مراکز رشد برشمرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بهاره پورمرادی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به برگزاری نشست سراسری مدیران مراکز رشد سراسر کشور در پارک فناوری پردیس، این نشست را گردهمایی موفقیت آمیزی توصیف کرد و گفت: تجربیات مطرح شده در این نشست و همچنین بازدید از پارک فناوری پردیس افق های نوینی را پیش روی فعالیت ما قرار داده است که امید داریم با استفاده از این تجربیات، موفقیت مرکز رشد پارک علم و فناوری گیلان افزایش یابد

وی با با اشاره به تأسیس مرکز پارک علم و فناوری گیلان در سال 1381 گفت: پس از تأسیس مرکز رشد پارک علم و فناوری گیلان، مجوز راه اندازی مرکز رشد فناوری اطلاعات(ICT) این مرکز نیز صادر و با پیگیری های مستمر این مرکز به عنوان یک مرکز رشد جامع مجور فعالیت خود را اخذ کرده است.

وی افزود: کلیه طرح هایی که دارای نوآوری و فناوری بوده و علاوه بر توجیه علمی، توجیه اقتصادی نیز داشته باشند، پس از بررسی و داوری در این مرکز پذیرفته می شوند. در حال حاضر 360 شرکت در مرکز رشد پارک علم و فناوری گیلان حضور دارند که عمده فعالیت آنها در زمینه های فناوری اطلاعات، مکانیک، شیمی، کشاورزی می باشد.

پورمرادی گفت: در استان گیلان 84 شرکت دانش بنیان مستقر هستند که از این تعداد 60 شرکت در پارک علم و فناروی گیلان مشغول به فعالیت می باشند.

وی افزود: به منظور کمک به تجاری سازی محصولات تولید شده در این پارک، واحدی ذیل معاونت فناوری پارک ایجاد شده است که علاوه بر معرفی شرکت ها به سرمایه گذاران، رویدادهای مختلف خدماتی تجاری سازی نیز برگزار کرده است.

پورمرادی در پایان گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان نیز با تعامل صورت گرفته توانسته است تأمین مالی برخی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری گیلان را بر عهده گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir