رویـدادهـا

فرصتی جدید برای فناوران، نوآوران و نخبگان کشور

هفدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس منتشر شد

هفدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

هفدهمین دوره «فراخوان مسیر» جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا 16 آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، رییس مرکز رشد فناوری نخبگان در باره هفدهمین فراخوان «مسیر» گفت: تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، سلامت و تجهیزات پزشکی، نفت، گاز و پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی و فناوری اطلاعات، بازی و بازیی‌وارسازی(گیمیفیکیشن)، می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری،و مبتنی بر نیاز بازار را با مراجعه به نشانی eservices.techpark.ir ثبت کنند.
محسن علی‌اکبریان گفت: پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح‌ها، تیم‌ها در فضای کار اشتراکی پارک فناوری پردیس با نام «کوآپ» مستقر می‌شوند و در طی این مدت دوره‌ آماده‌سازی که شامل برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت‌های اساسی مدیریت و تجاری سازی کسب و کار و عملیاتی نمودن آن‌ها در میدان عمل می‌باشد، برای آنها برگزار می شود.
او افزود: مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می‌شود و فرآیند عضویت با ارائه‌ اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می‌یابد.
علی اکبریان ادامه داد: در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌های پتاسیل بازار و امکان توسعه فنی مورد بررسی قرار گیرند.
رییس مرکز رشد فناوری نخبگان گفت: در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌ها پس از پذیرش اولیه، به‌صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار را فرامی‌گیرند و در طول دوره به‌صورت مستمر مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرند و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ «داوری نهایی» از طرح کسب‌وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، به عضویت مرکز رشد درخواهند آمد.
گفتنی است، متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات، با شماره 76250250-021(داخلی 2225، 2227، 1501) تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir