رویـدادهـا

در راستای شانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

دوره آماده‌سازی «مسیر» با برگزاری فاز صفر در پارک فناوری پردیس آغاز شد

دوره آماده‌سازی «مسیر» با برگزاری فاز صفر در پارک فناوری پردیس آغاز شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

در راستای شانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان، فاز صفر دوره آماده‌سازی «مسیر» به‌عنوان مقدمه ای بر آشنايی با مرکز رشد فناوری نخبگان، روز سه‌شنبه ۲۸ تیر در فضای کار اشتراکی کوآپ و با حضور تیم‌های فناور پذیرفته‌شده در دوره آماده‌سازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این رویداد تیم‌های فناور که مطابق با سنجه‌های داوری و متناسب با اولویت‌های مرکز رشد موفق به ورود به دوره آماده‌سازی شده‌ بودند، حضور داشتند و با برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی‌ِشده برای توانمندسازی تیم‌ها و شیوه نظارت و ارزیابی در طول دوره آماده‌سازی آشنا شدند.
همچنین طی پرسش‌ و پاسخ، تیم‌ها به طرح سوال‌های خود درباره دوره آماده‌سازی و شرایط ورود به مرکز رشد پرداختند. در ادامه، تیم‌های فناور در فضایی صمیمی به معرفی خود پرداختند و با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
با توجه به اینکه تیم‌های فناور در طول دوره آماده‌سازی در فضای کار اشتراکی کوآپ مستقر خواهند بود، محل استقرار هر تیم مشخص و اعلام شد، همچنین یادبودی از این رویداد به تیم‌ها اهدا گردید.
در ادامه نیز تور بازدیدی از پارک فناوری پردیس برگزار و تیم‌های فناور با بخش‌های مختلف پارک آشنا شدند و از موزه هوانوردی در محل هواپیمای مستقر در پارک بازدید کردند.
گفتنی است دوره آماده‌سازی مسیر توسط سازندگاه کسب ‌وکارهای نوآورانه کانی بوم، کارگزار فضای کار اشتراکی کوآپ مرکز رشد فناوری نخبگان، پیاده‌سازی می‌شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir