رویـدادهـا

دبیر نمایشگاه اینوتکس خبر داد:

تخصیص تسهیلات ۳ میلیارد ریالی به برگزیدگان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

تخصیص تسهیلات ۳ میلیارد ریالی به برگزیدگان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از تخصیص تسهیلات بلندمدت ۳ میلیارد ریالی به برگزیدگان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سجاد عباس فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱  با اشاره به تخصیص تسهیلات بلندمدت ۳ میلیارد ریالی به برگزیدگان این نمایشگاه تصریح کرد که نمایشگاه اینوتکس سال گذشته به سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومانی برای ۱۱ استارتاپ در کافه سرمایه دست یافته است.

همکاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با بانک توسعه تعاون 

سجاد عباس فشمی، در ادامه تشریح کرد: در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ بانک توسعه تعاون همکاری بسیار خوبی را با نمایشگاه رقم زد که به واسطه آن در پایان این رویداد تسهیلات بلندمدتی را به مبلغ ۳ میلیارد ریال به ۵ برگزیده این نمایشگاه پرداخت خواهد کرد.

عباس فشمی توسعه سرمایه‌گذاری، افزایش مشارکت و همکاری‌های BTOB بین اجزای زیست بوم و شبکه سازی را اهداف مهم برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط محیطی و بروز ویروس کرونا در سال گذشته این رویداد به صورت آنلاین برگزار شد اما امسال با توجه به فراهم ساختن زیرساخت‌ها در محدوده نوآوری پارک فناوری پردیس، نمایشگاه در فضای باز با حفظ پروتکل های بهداشتی در روز‌های ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برگزاری اینوتکس ۲۰۲۱ به صورت حضوری و آنلاین

وی با بیان اینکه امسال نیز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ در کنار بخش حضوری به صورت مجازی نیز فعال خواهد بود گفت: با توجه به فضای باز محیط و حفظ موارد بهداشتی در جهت سلامت بازدیدکنندگان پیش‌بینی می‌شود این رویداد امسال بیش از ۲ هزار بازدیدکننده حضوری داشته باشد.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با بیان اینکه اینوتکس ۲۰۲۱ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» و با حضور اعضای فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران و صاحبان تکنولوژی و فناوری برگزار خواهد شد، افزود: حدود ۴۰۰ شرکت استارتاپی، دانش‌بنیان و فناوری به‌صورت حضوری و مجازی در این نمایشگاه غرفه‌دار هستند که موضوع فعالیت این شرکت‌ها دارای گستره وسیعی است و محدود به حوزه خاصی نیست.

وی  از برگزاری پایون کارآفرینان ایرانی مقیم خارج از کشور، خبر داد و گفت: در کنار این نمایشگاه رویداد دیگری نیز برگزار خواهد شد که دو استیج با موضوع اقتصادی در حوزه کسب وکار ب عنوان رهبری و مدیریت کسب وکار برگزار خواهد شد. همچنین به صورت تخصصی پنج حوزه اینترنت اشیاء، رایانش ابری، دیتا، هوش مصنوعی و ظهور ایربیک به صورت کلی به تبادل و بحث گذاشته خواهد شد.

فشمی در پایان از انعقاد دو قرارداد و تفاهم‌نامه بزرگ در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون در مراحل ارزیابی این تفاهم‌نامه‌ها هستیم.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir