رویـدادهـا

رئیس مرکز شتابدهی نوآوری در هفتمین دوره پردیس سامیت مطرح کرد:

ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از شتابدهنده‌ها از مهمترین وظایف مرکز شتابدهی نوآوری است

ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از شتابدهنده‌ها از مهمترین وظایف مرکز شتابدهی نوآوری است

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس مرکز شتابدهی نوآوری در هفتمین رویداد پردیس سامیت با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله این مرکز گفت: ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد و حمایت از شتابدهنده‌های نوآوری و فضاهای کار اشتراکی از وظایف مرکز شتابدهی نوآوری است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی عظیمیان رییس مرکز شتابدهی نوآوری در رویداد پردیس سامیت ۱۴۰۲ که صبح امروز در پارک فناوری پردیس برگزار شد با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله این مرکز گفت: در حال حاضر ۷۰ شتابدهنده و ۲۶ فضای کار اشتراکی عضو مرکز شتابدهی هستند.

وی افزود: از میان رویدادهای فناوری برگزار شده در کشور، ۵ هزار رویداد مورد تایید مرکز شتابدهی نوآوری بوده است.

عظیمیان در خصوص رویداد پردیس سامیت نیز گفت: پردیس سامیت رویدادی برای هم‌افزایی، شبکه سازی و انتقال تجربیات و انتقال دانش اعضای مرکز شتابدهی نوآوری شامل مدیران شتابدهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی و برگزار کنندگان رویدادهای نوآوری است که امسال هفتمین دوره آن در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

رییس مرکز شتابدهی نوآوری همچنین از ماموریت جدید این مرکز در خصوص ارزیابی صلاحیت شتابدهنده‌ها خبر داد و گفت: دستورالعمل‌های حمایت از توسعه فعالیت و اعتبارسنجی شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی و مراکز کارآفرینی در معاونت علمی تدوین شده و اعتبارسنجی شتابدهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی در مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس انجام می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir