رویـدادهـا

افتخاری دیگر برای پارک فناوری پردیس؛

تندیس طلایی کارآفرینان برتر تهران به شرکت صنایع ارتباطی آوا رسید

تندیس طلایی کارآفرینان برتر تهران به شرکت صنایع ارتباطی آوا رسید

با دیگران به اشتراک بگذارید

در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران که چهارم مرداد، برگزار شد، تندیس طلایی جشنواره، توسط معاون اجرایی رییس جمهور، به «داوود ادیب» رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا، اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران که چهارم مرداد با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار تهران، معاونین و مدیران کل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون‌صنایع عمومی وزارت صمت، رییس و دبیر کانون کارافرینی کشور و مشاور وزیر کشور، برگزار شد، تندیس طلایی جشنواره، توسط معاون اجرایی رییس جمهور، به دکتر داوود ادیب، رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا اهدا شد.
در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران، کمیته برگزاری این جشنواره از بین ۲۱۹ بنگاه اقتصادی ثبت ‌شده در سامانه جشنواره و پس از سه مرحله داوری بر اساس اطلاعات خوداظهاری و مستندات بارگذاری‌شده در سامانه، استعلام از مراجع ذیربط، بازدید میدانی و راستی‌آزمایی نوآوری‌های شومپیتری (مشتمل بر نو آوری در محصول/خدمت جدید، نوآوری در فناوری، نوآوری در منابع/ مواد اولیه، نوآوری در زنجیره تامین و نوآوری در دسترسی به بازار و مشتریان جدید)، دکتر داوود ادیب رییس هیات مدیره صنایع ارتباطی آوا موفق به دریافت تندیس طلایی جشنواره گردید.
نوآوری‌های بنگاه‌های اقتصادی که توسط این جشنواره مورد بررسی قرار گرفته‌اند، مشتمل بر نوآوری در محصولات، ارائه خدمات جدید، نوآوری در فناوری، نوآوری در منابع و مواد اولیه، نوآوری در زنجیره تأمین و نوآوری در دسترسی به بازار و مشتریان جدید است.
این جشنواره در بیانیه خود آورده است:‌ ما می‌توانیم از کارآفرینی رشد و پیشرفت کشورها، افزایش بهره‌وری و رفاه اجتماعی را انتظار داشته باشیم. لذا کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری و کسب‌وکارهای ریسک‌پذیر سوخت موتور اقتصاد در عصر حاضر در نظر گرفته می‌شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir