رویـدادهـا

در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی صورت گرفت

توافق اجرای بیش از ۳۰ پروژه میان صنایع پتروشیمی و فناوران پارک فناوری پردیس

توافق اجرای بیش از ۳۰ پروژه میان صنایع پتروشیمی و فناوران پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

توافق برای اجرای بیش از ۳۰ پروژه در صنعت پتروشیمی و پالایش ماحصل برپایی پاویون پارک فناوری پردیس در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش بود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با حضور ۹ شرکت از پارک فناوری پردیس بهمن ماه امسال در جزیره کیش برگزار شد.
احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس با اشاره استقبال قابل توجه شرکت های مستقر در پارک جهت در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش گفت: در چهارمین دوره از حضور پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ بازدید جلسه در پاویون پارک انجام شد که بازدید بیش از ۲۰ شرکت پتروشیمی و برگزاری جلسات تخصصی با شرکت های حاضر در پاویون از جمله فعالیت های مهم در طول برگزاری نمایشگاه بوده است.
عسگری افزود: با توجه به تجربیات دوره های گذشته جلسات مختلفی ترتیب داده شد که ۵ تفاهم همکاری در زمینه بومی سازی تجهیزات نفت، گاز پالایش و پتروشیمی میان شرکت های فناور حاضر در پاویون پارک و شرکت های پتروشیمی منعقد گردیده است. امضای ۳ تفاهم نامه با پتروشیمی اروند، ۱ تفاهم نامه با پتروشیمی نوری و ۱ تفاهم نامه با پتروشیمی بندرامام از تفاهم نامه هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه منعقد شده است.
مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس از برگزاری ۳ نشست تخصصی معرفی فناوری های نوین در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد و افزود: در این نشست ها بالغ بر ۱۰۰ نفر از مدیران صنعت نفت و شرکت های فناور و دانش بنیان شرکت داشته اند.
عسکری در بخش دیگری از گفتگو گفت: ۷ شرکت پالایشگاه نفت و گاز از پاویون پارک فناوری پردیس بازدید کردند و جلسات تخصصی با شرکت های حاضر در پاویون منجر به ارائه بیش از ۲۰ تقاضای قابل پیگیری شده است که از آن جمله می توان به ارائه فناوری های جدید برای شرکت های پالایشی اشاره کرد.
برگزاری ۲ نشست تخصصی با موضوع پیاده سازی قانون جهش دانش بنیان در صنعت پتروشیمی موضوع دیگری بود که عسگری به آن اشاره کرد و افزود: در این جلسات در خصوص امکان استفاده از ظرفیت قانون جهش دانش بنیان در صنعت نفت با مدیران صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با پارک فناوری پردیس بحث و تبادل نظر صورت گرفت که منجر به توافق عقد ۵ قرارداد برای استفاده از ظرفیت قانون جهش دانش بنیان مابین شرکت های پتروشیمی و پارک فناوری پردیس گردید.
عسگری افزود: پیگیری پروژه‌های توافق شده و همچنین اجرای قانون جهش دانش‌بنیان در صنایع پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در دستور کار پارک فناوری پردیس قرار دارد تا بتوان در این مسیر در راستای رفع نیازهای این صنایع گام برداشت.
مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس در پایان گفت: از تفاوت های امسال نمایشگاه، حضور شرکت های پالایشی در آن بود که طی بازدید های صوت گرفته توافقاتی با پالایشگاه های تهران، هلدینگ تاپیکو و ...منعقد گردیده است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir