رویـدادهـا

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس خبر داد:

۲۴ تیم جدید در سال ۱۴۰۲ در مرکز رشد پارک فناوری پردیس فعالیت خود را آغاز کردند

۲۴ تیم جدید در سال ۱۴۰۲ در مرکز رشد پارک فناوری پردیس فعالیت خود را آغاز کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سه فراخوان برای عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته ۲۴ تیم جدید در این مرکز فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس گفت: در حال حاضر ۵۱ شرکت در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها در حوزه های مختلف فناوری از جمله الکترونیک، هوش مصنوعی، تجیهزات پزشکی، قطعات مصرفی صنایع و.. فعالیت دارند که در سال 1402، بیش از 109 محصول در این شرکت ها تولید و به بازار عرضه شده است.

وی افزود: عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس از طریق رویداد مسیر است که در سال 1402 سه فراخوان منتشر شد و در مجموع بیش از 170 شرکت و استارتاپ تمایل خود را برای عضویت در این مرکز اعلام کردند. 

علی اکبریان گفت: پس از برگزاری رویداد مسیر و آموزش استارتاپ ها و شرکت ها، تاکنون 24 شرکت جدید به مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اضافه شدند. البته فراخوان سوم، اسفند سال جاری منتشر شده و فرایند بررسی تیم‌ها و استارتاپ ها برای حضور در دوره مسیر ادامه دارد.

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان درخصوص خروج شرکت ها از این مرکز هم گفت: در سال جاری، 19 شرکت با طی مراحل رشدیافتگی از این مرکز خارج شده و در پارک فناوری پردیس یا مناطق دیگر به فعالیت خود ادامه می دهند.د

نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور در سال ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار شد و علی اکبریان در این خصوص گفت: در این نشست دو روزه، تجربیات مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس طی مدت ۱۵ سال به اشتراک گذاشته شد. همچنین هم اندیشی مدیران مراکز رشد با هدف رشد و توسعه فناوری و کمک به رشد کسب و کارهای نوپا از دیگر برنامه های این نشست بود.

بر اساس این گزارش، مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و طی این مدت نرخ خروج موفق از مرکز 48 درصد می باشد که بالاتر از متوسط آمارهای جهانی است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir