رویـدادهـا

فرصتی جدید برای فناوران و نوآوران حوزه استارتاپی کشور

فراخوان «رویداد گنجینه پردیس» توسط مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس منتشر شد

فراخوان «رویداد گنجینه پردیس» توسط مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رویداد گنجینه پردیس با هدف توانمندسازی متقاضیان جذب سرمایه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. مهلت ثبت نام در این طرح تا 20 مهرماه 1402 می باشد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فراخوان «رویداد گنجینه پردیس» با هدف توانمندسازی متقاضیان جذب سرمایه توسط مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس منتشر شد.
محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس در خصوص این رویداد گفت: رویداد گنجینه با رویکرد تامین مالی هسته ها و شرکت های فناور و نوآور طرح ریزی شده است.
وی افزود: تیم‌های متقاضی رویداد استارتاپی گنجینه تا تاریخ 20 مهرماه 1402 فرصت دارند طرح‌های خود را ارسال نمایند. پس از بررسی طرح‌های ارسالی، تیم‌ها و شرکت‌ها در فضای کار اشتراکی کوآپ پارک فناوری پردیس مستقر شده و در طی مدت 6 هفته از خدمات آموزش، منتورینگ تخصصی و جلسات رو در رو با سرمایه گذاران بهره مند خواهند شد.
علی اکبریان در ادامه گفت: در مدت این 6 هفته کارگاه های متنوع و فشرده ای شامل تدقیق مدل کسب و کار، تحلیل و استراتژی ورود به بازار، نقشه فرآیندهای اصلی و پشتیبان تولید و توسعه محصول و خدمات، تدوین برنامه عملیاتی، برنامه ریزی مالی و بودجه بندی سرمایه ای، مذاکره و ارائه به سرمایه گذار و انواع مدل ها و قراردادهای سرمایه گذاری برگزار می شود.
بر اساس این فراخوان، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌ فناوری‌های مالی و بیمه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت و تجهیزات پزشکی می‌توانند جهت شرکت در این دوره توانمندسازی برای جذب سرمایه، با مراجعه به نشانی https://marcocial.com/e/2o4 ثبت نام‌ نمایند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 76250250-021 داخلی 2225 و 1501 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir