رویـدادهـا

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس خبر داد:

تولید 100 محصول و گردش مالی 400 میلیارد ریالی مرکز رشد در سال 1400

تولید 100 محصول و گردش مالی 400 میلیارد ریالی مرکز رشد در سال 1400

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از تولید 100 محصول و گردش مالی 400 میلیارد ریالی مرکز رشد در سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محسن علی اکبریان رییس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با اشاره برگزاری نشست سراسری مدیران مراکز رشد به میزبانی پارک فناوری پردیس گفت: مراکز رشد اولین حلقه مواجهه کارآفرینان با زیست بوم نوآوری و فناوری هستند که نقش مهمی در جهت دهی و تعیین مسیر این کارآفرینان ایفا می کنند.
علی اکبریان افزود: گردهمایی مدیران مراکز رشد فناوری کشور به میزبانی مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با هدف همگرایی سیاست ها و برنامه های مراکز رشد و ایجاد ادبیات مشترک برای میزبانی بهتر از شرکت های نوپا و هسته های فناور متناسب با اقتضائات اقتصادی و شرایط کسب و کاری هر منطقه برگزار شده است.
وی گفت: در این نشست تعدادی از مدیران هم تجربیات خود در جهت توسعه کسب و کار ها و سازوکارهای حمایتی را ارائه میکنند. همچنین فناورهای نوظهور و آینده ساز از قبیل هوش مصنوعی و متاورس و اثرات آنها بر کسب و کارها به خصوص با شرایط اقتصادی و اجتماعی ایران در این نشست مورد بررسی قرار می گیرد.
علی اکبریان گفت: مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سال 1386 کار خود را آغاز کرده است وطی این مدت نرخ خروج موفق از مرکز 48 درصد بوده که بالاتر از متوسط آمارهای جهانی است. به این معنا که 48 درصد شرکت های وارده شده به مرکز رشد فناوری نخبگان پس از سه یا حداکثر پنج سال، به عنوان شرکتی که پایداری اقتصادی دارد، از مرکز رشد خارج شده اند.
علی اکبریان گفت: در حال حاضر 60 شرکت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس مستقر هستند که بیش از 300 نفر در آنها مشغول به کار می باشند. همچنین در سال گذشته 100 محصول توسط شرکت های مستقر در این مرکز تولید شده که فروش400 میلیارد ریالی را در پی داشته است.
وی در پایان گفت: عمده چالش پیش روی شرکت های عضو مرکز رشد، بحث توسعه بازار و تقویت فروش محصولات شرکت است که پارک فناوری پردیس با تمهیداتی سعی میکند ریسک شکست در این مرحله را کاهش دهد و با استفاده از شبکه گسترده خود در بازارهای حاکمیتی در تأمین بازار شرکت های مرکز رشد نقش تسهیلگرانه ای ایفا نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir