رویـدادهـا

با بهره برداری از ساختمان فناوران صندوق توسعه فناوری‌های نوین

 حضور شرکت‌های فناور در فاز 2 پارک فناوری پردیس افزایش می‌یابد

 حضور شرکت‌های فناور در فاز 2 پارک فناوری پردیس افزایش می‌یابد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرتضی حدادی، مجری طرح ساختمان فناوران صندوق توسعه فناوری های نوین پارک فناوری پردیس گفت: ماموریت ما ساخت فضای مورد نیاز شرکت‌های فناور برای حضور در پارک است و ساختمان فناوران نمونه کاملی از این فضاسازی برای رشد اکوسیستم فناوری است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حدادی گفت: ساختمان فناوران با مساحت 6هزار 500 متر مربع با حضور سورنا ستاری معاونت علمی ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسیده و این ساختمان 4طبقه، دارای 30 واحد اداری و 10 واحد کارگاهی و آزمایشگاهی است.

او با اشاره به حضور واحدهای کارگاهی و آزمایشگاهی در طبقه اول و واحدهای اداری در طبقات بالایی ساختمان ادامه داد: شرکت‌های مرکز رشد، چندمستاجره، دانش بنیان و شرکت های بالغ در زمینه تحقیق و توسعه امکان استفاده از این ساختمان برای حضور در پارک را دارند.

مجری طرح ساختمان فناوران صندوق توسعه فناوریهای نوین پارک فناوری پردیس افزود: هم اکنون 10شرکت در این ساختمان مستقر هستند و به زودی فراخوان واگذاری مالکیت برای شرکت های فناور، استارتاپ و دیگر شرکت های خلاق اعلام خواهد شد که برای سهولت در واگذاری واحدها، مالکیت به صورت اقساط به شرکت های درخواست دهنده واگذار می شود.

حدادی گفت: کار طراحی و ساخت این ساختمان به وسیله معمارهای مورد تایید کمیته معماری پارک صوت گرفته است و در ساخت آن از محصولات 3شرکت دانش بنیان داخلی به منظور سیستم مدیریت ساختمان (BMS) استفاده شده است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در پارک فناوری پردیس آغاز شد

ظرفیت بالای مجتمع چند منظوره پارک در برگزاری فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

او افزود: بهره برداری از این ساختمان می تواند زمینه ساز حضور بیشتر شرکت‌ها در فاز 2 پارک شود که در نهایت منجر به پیشرفت فضای اکوسیستم نوآوری در مجموعه خواهد شد.

حدادی در پایان خاطر نشان کرد: این صندوق، 6ساختمان دیگر با متراژ 20هزار مترمربع در دست احداث دارد که تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir