رویـدادهـا

پارک فناوری پردیس با همکاری موسسه پویش هم‌افزایی ژینو برگزار می‌کند

دوره آموزشی حضوری ارائه موثر به زبان انگلیسی

دوره آموزشی حضوری ارائه موثر به زبان انگلیسی

با دیگران به اشتراک بگذارید

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، دوره آموزشی دوره آموزشی «ارائه موثر به زبان انگلیسی» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری با همکاری موسسه «پویش هم‌افزایی ژینو» به عنوان کارگزار، دوره آموزشی «ارائه موثر به زبان انگلیسی، منطبق با استانداردهای بین‌المللی» را، در 4 جلسه به مدت 17 ساعت برگزار می‌کند.

این دوره در روزهای‌ 1 مهرماه ساعت 09:00 الی 00:17؛ 11 و 18 مهرماه تمرین به صورت آنلاین و پنجشنبه 22 مهرماه ساعت 9:00 الی 16:00 برگزار می‌شود.

«استراتژی پیچ (pitch) شامل کلیات ارائه، نحوه‌ی بیان و مستندات»، «Financial Model»، «بازاریابی (marketing plan)»، «ارزش‌گذاری و ارزیابی کسب وکار »، «تمرکز بر ارائه به زبان انگلیسی» از محورهای آموزشی این دوره است.

کتایون شکوری، مدیر تیم اسنپ کیچن (زیر مجموعه گروه اسنپ)،  متخصص راه اندازی عملیاتی کسب و کارهای نوپا، متخصص تهیه برنامه کسب و کار و طراحی فرآیندهای عملیاتی برای کسب و کارهای درحال رشد، پویا فرج‌پور،  مدیرعامل کارروا بنیان؛ کارشناس ارشد تجارت بین‌الملل از مدرسه کسب  و کار هالت و امیرحسین خوشرو، کارشناس سازمان بورس و بازارهای مالی و مشاور استراتژی رشد؛ تدریس این دوره را برعهده دارند..

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان آزاد، 900 هزار تومان تعیین شده است. این مبلغ با اعمال یارانه‌های آموزشی آیین‌نامه حمایت پارک برای شرکت‌های اراضی و استیجاری چهارصد و 50هزار تومان ، برای شرکت‌های مرکز رشد صد و 180هزار توامن و برای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک با احتساب 90 درصد تخفیف صندوق نوآوری و شکوفایی همراه خواهد بود.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کنند. گروه مذکور می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ghazal.inif.ir  مراجعه کنند.

 سایر متقاضیان شرکت در این دوره که از تخفیف‌های حمایتی پارک فناوری پردیس بهره‌مند خواهند شد، می‌توانند از طریق آدرس https://evand.com/events/english-pitch برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 09195919340 با کارگزار برگزاری رویداد (موسسه پویش هم‌افزایی ژینو) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir