رویـدادهـا

محمد صالح خالقی اعلام کرد

راه اندازی دفتر انتقال فناوری در کشورهای عضو D8

راه اندازی دفتر انتقال فناوری در کشورهای عضو D8

با دیگران به اشتراک بگذارید

دفاتر انتقال فناوری جمهوری اسلامی در ۷ کشور اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان، مصر و نیجریه برای ارتباط بیشتر زیست‌بوم نوآوری ایران در حال تأسیس است.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس محمد صالح خالقی فوکال‌پوینت ایران در شبکه تبادل و فناوری D8 با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد سرمایه گذاری فناوری TIM2023 گفت کارگزاران تجارت فناوری از سال گذشته با شناسایی صاحبان محصولات صادراتی و بررسی امکان صادرات این محصولات به کشورهای عضو D8 گام موثری در ایجاد تبادل فناوری بین کشورهای عضو این سازمان برداشته اند.
وی افزود با توجه به تصمیمات گرفته شده در دوره پیشین رویداد TIM افزود دفتر انتقال فناری ایران در ترکیه افتتاح شده است و دفاتر انتقال فناوری جمهوری اسلامی در ۷ کشور اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان، مصر و نیجریه برای ارتباط بیشتر زیست‌بوم نوآوری ایران در حال تأسیس است.
خالقی ادامه داد در این راستا تورهای ۱۰ تا ۱۵ نفره را به کشورهای مالزی و ترکیه اعزام شده اند. این تورها با حضور کارگزارت تجارت فناوری اجرا شده است و کارگزارن و تجار فناوری ملزم به معرفی ۱۰ الی ۱۵ محصول صادراتی و فرصت سرمایه گذاری به طرف مقابل بوده است.
وی در انتها گفت در تلاش هستیم تا این رویدادها و تورها با هدف تبادل فناوری افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir