رویـدادهـا

فاضله توسلیان، فناور برتر پارک فناوری پردیس:

رفع دغدغه‌های جوانان زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است

رفع دغدغه‌های جوانان زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است

با دیگران به اشتراک بگذارید

فاضله توسلیان، مدیر تحقیقات و توسعه شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس(اسکاراتک) که در دهمین مراسم تجلیل از پیشکوستان پارک فناوری پردیس به عنوان فناور برتر معرفی شد، می‌گوید تلاش‌ها و توجه پارک فناوری پردیس به رفع دغدغه‌های جوانان، به ما برای کار بیشتر انگیزه می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، دهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه فناوری پارک فناوری پردیس 18 بهمن ماه با حضور فناوران پارک همزمان با دهه فجر برگزار شد. «فاضله توسلیان»، مدیر تحقیق و توسعه و رییس هیئت مدیره «شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس» یکی از فناوران برتر پارک فناوری پردیس در سال 1400 بود که از او دهمین مراسم معرفی پیشکوستان پارک فناوری پردیس قدردانی شد. او متولد 1371 در همدان و دارای دکترای کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه بوعلی سینا همدان است.
فاضله توسلیان می گوید: شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس (اسکارا تک) با حضور جمعی از مهندسین رباتیک و مکانیک خبره کشور شروع به فعالیت نموده و قادر به طراحی و ساخت انواع ربات های صنعتی، مکانیزم ها و ماشین مخصوص، خدمات ابزار دقیق و خدمات PLC و مشاوره در زمینه اتوماسیون خطوط تولید می باشد.
او افزود: اسکارا تک حدود یک سال و نیم است که در پارک فناوری پردیس مستقر شده است. تلاش های ما در زمینه طراحی و ساخت ربات های صنعتی به تولید ربات صنعتی اسکارا ختم شد که برای اولین بار در ایران به صورت صنعتی و تجاری ساخته شده است.
مدیر تحقیقات و توسعه شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس گفت: شروع فعالیت های شرکت ما با حضور در پارک فناوری پردیس آغاز شد و در مسیر شکل گیری و پایه گذاری شرکت، پارک فناوری پردیس از ابتدا کمک های بسیار خوبی ارائه داد. این کمک ها برای ادامه مسیر رشد شرکت کماکان ادامه دارد و حمایت های مرکز رشد پارک فناوری پردیس حامی خیلی خوبی برای برای ما و شرکت‌هایی نظیر ماست.
توسلیان به خدمات ارائه شده در پارک فناوری پردیس اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی، مشاوره ها و منتور های خوب ارائه شده، حضور در کنار شرکت های بزرگ و موفق مشاوره های بسیار خوبی که این شرکت ها در زمینه فعالیت‌های مختلف کاری ارائه می دهند و میز خدمت های مختلفی که در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، به شرکت‌های تازه کار نظیر ما برای توسعه و رشد فعالیت هایشان بسیار کمک می کند.
او تاکید کرد: شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس (اسکارا تک) با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا به توسعه و ارتقا صنعت کشور از طریق ساخت ربات های صنعتی و نیمه صنعتی و اتوماسیون صنایع می پردازد. این شرکت به پشتوانه نیروهای نواندیش و توانمند خود و با بکارگیری دانش روز، متولی ساخت و توسعه ربات هایی دقیق به منظور افزایش بهروه وری صنایع است. تمام تلاش این شرکت ارائه خدمات با کیفیت برای کمک به بشریت از طریق علم می باشد.
توسلیان در پایان گفت: تلاش ها و توجه پارک فناوری پردیس به رفع دغدغه های جوانان به ما برای کار بیشتر انگیزه می دهد موضوعی که می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور باشد. حمایت های پارک فناوری پردیس نشان می دهد که ما راه درستی را آغاز کرده ایم، این حمایت ها قوت قلبی است تا با سرعت بیشتر این مسیر را ادامه دهیم تا به رشد و توسعه کشور کمک کرده باشیم.
گفتنی است فاضله توسلیان داری 4 مقاله ISI و 4 گواهینامه IEEE اختراع ثبت شده و 11 پروژه انجام شده در حوزه هوش مصنوعی است و موفق به کسب رتبه برتر استانی در جشنواره جوان خوارزمی شده است و پژوهشگر برتر گروه کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا همدان می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir