رویـدادهـا

هزمان با بیستمین نشست سالیانه پارک

ساختمان دو عضو جدید پارک فناوری پردیس در پردیس دانش به بهره برداری رسید

ساختمان دو عضو جدید پارک فناوری پردیس در پردیس دانش به بهره برداری رسید

با دیگران به اشتراک بگذارید

صبح امروز 18 مهرماه، همزمان با بیستمین نشست سالیانه پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی رییس جمهور، رییس پارک و اعضا هیئت امنای پارک ساختمان شرکت نگار اندیشان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و سینا صنعت خاورمیانه فعال در حوزه الکترونیک و هوشمندسازی در فاز دوم پارک (پردیس دانش) به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرکت سینا صنعت خاورمیانه  با مدیرعاملی مجید آرمان مقدم در سال 1385 تاسیس شده است. این شرکت در حوزه سخت افزار، برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک فعال است. طراحی و اجرای سامانه‌های کنترل و اتوماسیون صنعتی از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت می باشد.

ساختمان این عضو جدید پارک فناوری پردیس در 4 طبقه به مساحت 633،75  مترمربع در فاز دوم پارک (پردیس دانش) و در خیابان دانش 5 واقع شده است.

همچنین شرکت طراحی نگار اندیشگان به مدیرعاملی شهباز عسکری در سال 1377 تاسیس شده است. این شرکت در حوزه تجهیزات پزشکی فعال است. طراحی و تولید دستگاه های الکترومایوگراف و الکتروانسفالوگراف، مطالعه خواب، مانیتورینگ سایر سیگنال های نوروفیزیولوژی و طیف سنجی  از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت می باشد.

ساختمان این عضو جدید پارک فناوری پردیس در 5 طبقه به مساحت 817،41 مترمربع در فاز دوم پارک (پردیس دانش) و در خیابان دانش 15 واقع شده است.

 

 

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir