رویـدادهـا

مهلت درخواست برای برنامه

فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان در دانشگاه کوچ تمدید شد

فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان در دانشگاه کوچ تمدید شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مهلت درخواست برای شرکت در دو فرصت تحقیقاتی که به طور مشترک توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، کمیته دائمی همکاری‌­های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) و دانشگاه کوچ ارائه شده است تا 9 آبان 1401 تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از  ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، هدف از برگزاری این برنامه، حمایت از فرصت‌های تحقیقاتی دانشمندان جوان (زیر 45 سال) در جهان اسلام است. بر اساس پیشنهاد کامستک، مهلت ارسال درخواست تا 9 آبان 1401 تمدید شد تا محققان و دانشجویان بیشتری بتوانند درخواست خود را برای شرکت در برنامه ثبت کنند.

اولویت­های تحقیقاتی شامل رشته‌های نانوفناوری، بهداشت و مهندسی، هوش مصنوعی، فناوری­های کوانتومی، انرژی سبز و فناوری‌های هیدروژنی است.

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و کامستک در همکاری مشترک، برنامه حمایت از دانشمندان جوان را با هدف ظرفیت‌سازی و هدایت تولید علم و توسعه فناوری توسط این نسل، در پاسخ به نیازهای کشورهای اسلامی به اجرا درآورده‌اند.

این برنامه، استعدادهای جوان را به آشنایی با دستاوردهای نوین علم و فناوری در جهان اسلام و تبادل یافته‌های جدید از طریق شبکه‌سازی، بهینه‌سازی و تقویت روابط بین‌المللی با هدف توسعه علم و فناوری ترغیب می­کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به وبسایت www.ysfp.mstfdn.org  مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir