رویـدادهـا

همزمان با دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس؛

فناوران برتر پارک فناوری پردیس در سال 1402 معرفی شدند

فناوران برتر پارک فناوری پردیس در سال 1402 معرفی شدند

با دیگران به اشتراک بگذارید

در آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، سه فناور برتر این پارک در سال 1402 معرفی شدند. «سید سامان سید جعفر نظری» از شرکت زیست تخمیر، «وحید بختیاری» از شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و «علی زارع میرک آباد» از شرکت داتیس آرین قشم سه فناور برتری بوند که در این مراسم تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس که در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار شد، از سه فناور برتر پارک فناور پردیس تقدیر شد. این فناوران از بین متخصصان شاغل در شرکت های عضو پارک فناوری پردیس که نقش موثری در توسعه محصولات و خدمات شرکت داشته‌اند، انتخاب شده‌اند.

«سید سامان سید جعفر نظری» معاون کیفیت شرکت زیست تخمیر یکی از فناورانی بود که مورد تقدیر گرفت. نظری متولد 1361 و دکترای تخصصی شیمی تجزیه است که 19 مقاله فارسی و انگلیسی از وی در نشریات معتبر به چاپ رسیده است. توسعه و تولید ماده موثر پرخطر، استحصال سویه پروبیوتیک با روش های نوین، توسعه و تولید مواد موثره لیپوزومال و بهینه کردن محیط کشت سویه های پروبیوتیک از جمله فعالیت هایی است که نظری نقش تأثیرگذاری در آنها ایفا کرده است.

«وحید بختیاری» مدیر توسعه اپلیکیشن 724 دیگر فناوری بود که در این مراسم معرفی شد. بختیاری متولد 1363 و دانشجوی دکترای تخصصی در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار است که توسعه اپلیکیشن پرداخت 724 را از سال 1392 در شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بر عهده دارد. تألیف 5 مقاله تخصصی و نگارش یک کتاب از دیگر فعالیت های علمی و پژوهشی بختیاری بوده است.

«علی زارع میرک آباد» مالک محصول راهکارهای تشخیص تقلب داتین سومین فناوری بود که مورد تقدیر گرفت. وی متولد 1363 و دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته آینده پژوهی است و در شرکت داتیس آرین قشم مشغول به کار است. نگارش 14 مقاله علمی و پژوهشی و 4 کتاب از فعالیت های این فناور برتر است.

در این مراسم همچنین از علیرضا انصاری، مؤسس و رئیس هیئت مدیره شرکت ‫پَرگاسیران، جواد همتی، بنيانگذار و موسس شركت دانش بنيان كانساران بينالود و سید امید رعنایی سیادت بنیانگذار و رییس هیات مدیره شرکت پروتئین نو ترکیب سبحان به عنوان پیشکسوتان فناوری پارک فناوری پردیس تقدیر شد. نماهنگ پارک فناوری پردیس نیز در این مراسم رونمایی شد.

لازم به ذکر است «سوابق برجسته تحصیلی و آموزشی»، «مقالات و کتب تألیفی»، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری»، «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت به عنوان مهم‌ترین معیار»، «افتخارات و جوایز علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی»، «عضویت در مجامع، انجمن‌ها و تشکل‌ها و بنیادهای علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی» از جمله مولفه هایی بود که در انتخاب فناوران برتر پارک فناوری پردیس مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir