رویـدادهـا

تشریح فرآیند انتخاب فناوران برتر پارک؛

نقش موثر در تولید و توسعه محصول شرکت، مهم ترین مولفه انتخاب فناور برتر پارک فناوری پردیس

نقش موثر در تولید و توسعه محصول شرکت، مهم ترین مولفه انتخاب فناور برتر پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

از جمله مهمترین مولفه های انتخاب فناوران برتر پارک، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری» و «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت» است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فراخوان معرفی فناور برتر شرکت های عضو پارک در دی ماه 1402 منتشر و شرکت های عضو پارک به معرفی فناوران برتر خود اقدام کردند.
«سوابق برجسته تحصیلی و آموزشی»، «مقالات و کتب تألیفی»، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری»، «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت به عنوان مهم‌ترین معیار»، «افتخارات و جوایز علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی»، «عضویت در مجامع، انجمن‌ها و تشکل‌ها و بنیادهای علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی» از جمله معیارهایی بودند که مدیران عامل باید برای معرفی متخصصان برگزیده خود، مد نظر قرار می‌دادند.
اشتغال افراد برگزیده شرکت در محل پارک و عدم حضور فناور برگزیده در هیأت مدیره شرکت دو شرط لازم برای معرفی فناوران از طرف شرکت ها بوده است. پس از کسب شرایط لازم و بررسی رزومه افراد معرفی شده توسط شرکت های عضو پارک، در نهایت سه نفر به عنوان فناوران برتر پارک فناوری پردیس در سال 1402 انتخاب و همزمان با دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس مورد تجلیل قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، «سید سامان سید جعفر نظری» از شرکت زیست تخمیر، «وحید بختیاری» از شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و «علی زارع میرک آباد» از شرکت داتیس آرین قشم سه فناور برتری بوند که تقدیر شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir